וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב שני: קלטת סקס נוספת לקים קרדשיאן

שירות וואלה! סלבס

31.10.2012 / 10:18

הקלטת ששוחררה אז, הפכה את משפחת קרדשיאן לאחת הנערצות בפלנטה. עכשיו, ברגעי דעיכה ראשונים, צצה לה קלטת נוספת. מעוניינים לרכוש? תשלפו את קופת החיסכון. וואלה! סלבס הלם

לידיעת המשפחה הכי טראשית בתבל: הבת, קים קרדשיאן, עושה את דרכה לחידוד תהילתכם, בעזרת קלטת סקס (#2) שמזכירה באופן חשוד את הקלטת הראשונה, זו שנחשפה לפני חמש שנים בודדות. מי יופיע שם? קים, כמובן, והאקס המיתולוגי של מלכת הטראש, ריי ג'יי. הכי 2007.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טייק אה ווק און דה ויילד סייד. קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת פוקס ניוז מדווחת כי קלטת הסקס שמסתובבת אלוהים-יודע-היכן, להוטה למצוא קונה אמיד שיוכל לשאת בתשלומים. על כמה כסף מדובר? ובכן, אם מתחשק לכם להיות הבעלים הגאים, נסו לקבץ 30 מיליון דולר במזומן.

מקור שצפה בקלטת המרעישה מדווח: "זו בהחלט קים בקלטת, וזה אפילו עסיסי יותר מהפעם הקודמת. יש כל מני סוגים של רגעים מנקרי עיניים". לקרדשיאן, לעומת זאת, מתהפכת הבטן. מקור נוסף מדווח שמיס ג'אנק נלחמת בשחרורה של הקלטת, בעיקר כי היא מאמינה שזו תפגע במערכת היחסים שלה ושל קניה ווסט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

למרות שהיא מככבת בכל מדור רכילות שקם על פני הגלובוס, אתרי הרכילות מעבר לים מפטפטים לאחרונה על דעיכתה של המשפחה. לכן, קלטת מהסוג הנ"ל יכולה להזניק את הקריירה של הקרדשיאנס לגבהים מוכרים, מהסוג שבהם שרצו בחמש השנים האחרונות. גוד לאק, האני (בו בו)!


גם קלטות של וואלה! סלבס הודלפו בעבר, וכך התגלה הסוד הכמוס מכל – בזמנה הפנוי, היא אוהבת להצטלם מרוחה בטחינה.


דלפה קלטת סקס של קניה ווסט

צפו: קים קרדשיאן חושבת שקניה ווסט הוא האחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully