וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המצב: קים קרדשיאן בדרך למזרח התיכון

שירות וואלה! סלבס

20.11.2012 / 16:28

אחרי מבוכת הציוצים, כוכבת הריאליטי מעוניינת לעורר מודעות למצב במזרח התיכון וללמוד על הסכסוך הישראלי-פלסטיני. האמצעי: טיול מפנק במפרץ הפרסי. וואלה! סלבס מצטיינת

מדינות המזרח התיכון כולו נכנסות למצב ספיגה: קים קרדשיאן, מלכת טראש ואושיית ציוצים אמריקאית מעוררת מחלוקת, מגיעה לביקור. לפי דיווח האתר TMZ, קרדשיאן צפויה בקרוב לנחות במדינות כמו כווית ובחריין שבמפרץ הפרסי, כדי לקדם דוכני מילקשייק (!) חדשים. אבל מה, הביקור הקרוב שלה יעסוק גם בנושא קרוב ללב שלנו כאן ביזראל, הסכסוך הישראלי -פלסטיני.

הסטייל של קים קרדשיאן. GettyImages
שגרירה של כבוד? קים קרדשיאן/GettyImages

זה לא שהחברה של בר רפאלי (שלאחרונה עסוקה בעיקר בציוץ משל עצמה) עומדת לטמון פתק בכותל המערבי או לנגב חומוס בערי הגדה, כמו שהיא החליטה שמעניין אותה לדעת ולהבין מה קורה באזור הלוהט בעולם, כך לפחות מספרים חבריה. הכל כמובן בעקבות ההמולה שעוררו ציוצי הטוויטר שלה בעד ישראל (ואחר כך גם בעד הפלסטינים), רגע לפני שהמטירו עליה ביקורת ואז מחקה אותן לחלוטין.

"קים החליטה ללמוד על המצב הפוליטי באזור. היא רוצה לדעת כמה שיותר", מספר אחד החברים, "כך היא תוכל לנצל את הפרסום שלה לעזור לאלה שחיים במזרח התיכון כולו ולעורר מודעות למה שקורה שם". הכל כמובן כשהיא תחת אבטחה סופר כבדה. ברור, חייבים לשמור על הנכסים שלה.


וואלה! סלבס היתה ממנה את עצמה לשגרירה של כבוד. או סתם לתפקיד גוררת ב"שגריר".


אין דאגות: קים קרדשיאן על הגלשן

קים קרדשיאן חושפת קימורים, שוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully