וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק טייסון: "תפסתי את אשתי במיטה עם בראד פיט"

שירות וואלה! סלבס

3.12.2012 / 10:05

הוליווד לא נחה לרגע, גם אם מדובר במקרי עבר שכבר הספיקו להעלות עובש. הפעם זה המתאגרף הידוע, מייק טייסון, שהחליט לכוון אצבע מאשימה לבראד פיט. וואלה! סלבס אייטיז

עוד סקנדל בהוליווד, הפעם אמנם מדובר בכזה שפג תוקפו, ובכל זאת, סקנדל הוא סקנל הוא סקנדל. אז תגידו "היי" לאלוף העולם באגרוף, מייק טייסון, שהחליט לשחרר את שדיו החוצה, ודיווח לתקשורת בארצות הברית כי בראד פיט קיים יחסי מין עם אשתו לשעבר. כן, ככל הנראה הספורטאי המוצק החליט לחזור לתודעה באמצעות כותרת סנסציונית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראש בראש. בראד פיט VS מייק טייסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטענת טייסון, המקרה השערורייתי התרחש בשנות השמונים, כשהמתאגרף ואשתו, רובין גיבנס, כבר הספיקו להפריד כוחות, אך טיפחו יחסי יזיזות מלבבים. לדבריו, הוא חזר מזירת האגרוף ומצא את השחקן ההוליוודי במיטתה של האקסית השובבה.

"באותו יום מישהו עקף אותי בסיבוב. אני מניח שבראד הגיע לשם מוקדם ממני" אמר "כעסתי בטירוף. היית צריך לראות את הפרצוף שלו כשהוא ראה אותי". במזל, פיט הצליח להימלט ללא פגע.

לא ברור מה הטריגר לשליפת העלילה האייטיזית הזו, אך סביר להניח שזה לא באמת ירעיד את עולמו של פיט, וגם לא את של אשתו העתידית, אנג'לינה ג'ולי. את מערכת היחסים שלהם, כבר לא נראה שניתן לסדוק, גם לא אם מדובר בשריר מנופח AKA מיסטר מייק טייסון.


וואלה! סלבס התעוררה הבוקר ותפסה את עצמה שוכבת לצד המקרר.


מלאכת אומן: החלטורה החדשה של בראד פיט

בראד פיט מודה: "הילדים לוחצים עליי ועל אנג'לינה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully