וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד פיט מודה: "הילדים לוחצים עליי ועל אנג'לינה"

שירות וואלה! סלבס

27.11.2012 / 15:52

הכוכב ההוליוודי דיבר בראיון על משפחתו המסקרנת, כשבין היתר הסגיר מידע כמעט מסווג על חבורת ילדיו, וכמובן שלא חסך בפרטים על החתונה המתקרבת. וואלה! סלבס רוצה עוד

סאגת האירוסין הבלתי נגמרת של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי זוכה לפרק נוסף בדרכה להתממשות אמתית (דאמ, תעשו את זה כבר). הפעם, פיט התראיין לאתר E! Online, והעניק הצצה לתא המשפחתי המגוון שיצרו שני כוכבי הוליווד הנאים להחריד. מתברר שהמוני הילדים של הזוג, לוחצים על פיט טו פוט אה רינג און איט/ לפלוט "איי דו"/ לעמוד תחת חופה וכו'.

בראד פיט עם אנג'לינה ג'ולי. Jason Merritt, GettyImages
נתונים ללחץ מכיוון הילדים. פיט וג'ולי/GettyImages, Jason Merritt

פיט, כידוע, מלבד היותו נגר חובב, עסוק גם בקידום נושא הלגליזציה של נישואים חד-מיניים. ועל כן, בראיון המדובר, הבהיר השחקן עד כמה לכל אחד מגיעה הזכות להתחתן, דבר שהיווה סוג של טריגר (נוסף) להצעת הנישואין ששיגר לעברה של ג'ולי.

"כל אחד צריך את זה", אמר פיט והתוודה, "אנחנו נתונים להרבה לחץ מהילדים, קשה לנו להבין עד כמה זה מהותי להם. אז, כשהתארסנו, הבנו עד כמה זה משמעותי גם לנו".

על פי הדיווחים, טקס הכלולות של ג'ולי ופיט צפוי לקרות במוקדם, ולא במאוחר. טרם ידוע מה התאריך הנבחר, והאם אניסטון תוזמן גם היא לחתונה - אך אין ספק, מדובר באחד האיוונטים היותר מרטיטים שתדע הוליווד.


גם וואלה! סלבס נתונה ללחץ רב, בכל פעם שהיא עוברת ליד המקרר.


מלאכת אומן: החלטורה החדשה של בראד פיט

מתיחת פנים: איך השתנתה אנג'לינה ג'ולי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully