וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד פיט תורם לקהילה הגאה

שירות וואלה! סלבס

1.11.2012 / 0:56

השחקן הנדיב הודיע שהוא מוכן לתרום 100 אלף דולר לקמפיין של ארגון למען שוויון זכויות ונישואים להומוסקסואלים, כל עוד אזרחי אמריקה ירתמו למאבק. וואלה! סלבס גאוותנית

גאים, גאות וכל מה שבאמצע, אם עד כה לא חשבתם שבראד פיט הוא לא רק שחקן משובח אלא גם נשמה טובה, שימו לב: הצמוד של אנג'לינה ג'ולי הכריז אתמול (ד') שהוא מוכן לתרום למאבק המתמשך של הקהילה הגאה, עד 100 אלף דולר.

בראד פיט. Gareth Cattermole, GettyImages
לא רק פנים יפות. בראד פיט/GettyImages, Gareth Cattermole

כדי להוכיח שאכן יעמוד בהבטחתו, ולא מדובר באקט חלקלק של חנופה לקהילה שאט אט צוברת כוח, פיט הכריז על כוונותיו במכתב: "זה לא יאומן מבחינתי שמערכות היחסים של אנשים יועמדו להצבעה תוך מספר ימים בלבד" עוד הוסיף "במדינת מיין, מרילנד, מיניסוטה וושינגטון מצביעים יגיעו לקלפיות על מנת להחליט האם זוגות של הומואים ולסביות – חברינו ושכנינו, ראויים לזכויות הללו".

פיט לא מסתפק בזה, ומחזק את המניפסט: "אני לא מתכוון לסגת מהמאבק לשוויון לזוגות גאים והיכולות שלהם להינשא, אז זה מה שאני מתכוון לעשות" מסביר פיט "אם תתרמו את חלקכם לנושא החשוב ב-24 השעות הקרובות, אכפיל את הכסף – כל דולר יוכפל. עד הסכום המקסימלי, 100 אלף דולר". מיסטר פיט, אין לך במקרה מאה אלף ילדים?

השחקן הפילנתרופ מסיים את הצהרתו ואומר: "אם אתם מחבבים אותי, לא תרצו לשאול את עצמכם, ביום שאחרי הבחירות (לנשיאות ארה"ב) מה עוד יכולתם לעשות".


וואלה! סלבס תורמת מדי שבוע כסף לקהילת מעריצי "היפים והאמיצים". הכל כדי שברוק סוף סוף תבקר במזרח התיכון.


ג'ניפר אניסטון לא מרפה ממשפחת פיט

אנג'לינה ג'ולי גוססת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully