וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאל'ה: אורנה בנאי מנגבת חומוס עם הילד

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

28.11.2012 / 0:32

יכול להיות שאורנה בנאי מתרגלת למצלמות? כנראה שכן, ואפילו פליטת הפה של נדב אבקסיס לא תעצור אותה מניגוב חומוס, לצד בנה הקטן. וואלה! סלבס משפחתית

אחרי שהפכה לבובת הוודו הרשמית של הקומיקאי, נדב אבקסיס, החליטה אורנה בנאי לצאת עם בנה, אמיר, לבילוי בליסה משותף במסעדת חומוס מנחמת. ואכן, זו היתה נחמה של ממש – האם ובנה נראו שבעי רצון, ורגועים מאי פעם. זאת למרות העובדה שבנאי, בדרך כלל, שומרת על פרטיותה בקנאות יתרה.

אורנה בנאי. ברק פכטר
"בני, מישהו בכלל מכיר את נדב אבקסיס?"/ברק פכטר

כן, המקרה הנדיר קרה שוב. בנאי צולמה ולא נראתה מתגוננת ומפוחדת. בפעם האחרונה, כזכור, זה קרה בעת שיטוט אקראי של השחקנית עם משפחתה, כולל בת זוגה – גם אז, היא נראתה שלמה עם נוכחותו של הצלם, לא הסתתרה ופסעה עם יקיריה ברחובות תל אביב.

אורנה בנאי. ברק פכטר
"עזבי אמא, אני מת על השווארמה הזאת"/ברק פכטר

למי שהספיק לשכוח, רק לפני מספר ימים החליט אבקסיס לשחרר בפייסבוק את מילותיו קשות (תזכורת: "הזונה של ליאור שליין"), וזאת בגלל שלא שמח לשמוע הלצה מפיה של כוכבת "מצב האומה" באשר לראש הממשלה. יכול להיות שזה היה הטריגר שגרם לבנאי לקחת פסק זמן בלוח הזמנים העמוס, ולבלות זמן איכות עם אמיר הקטן.


גם וואלה! סלבס מתנחמת במנת חומוס, חמוצים, מסבחה, שלוש פיתות, שתי פחיות קולה, סלט גדול, צ'יפס ותשעה כדורי פלאפל - כשרע לה.


נדב אבקסיס על אורנה בנאי: "הזונה של ליאור שליין"

אורנה בנאי בארוחה עם החברה והילד

אורנה בנאי. ברק פכטר
"לא אמרנו שאתה צמחוני?"/ברק פכטר
אורנה בנאי. ברק פכטר
"מה?"/ברק פכטר
אורנה בנאי. ברק פכטר
"תראי, צלם"/ברק פכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully