וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב אבקסיס על אורנה בנאי: "הזונה של ליאור שליין"

וואלה! סלבס

25.11.2012 / 10:23

כן, אתם קוראים נכון: הקומיקאי שלא שמח לשמוע התבטאות מבדחת של בנאי על ראש הממשלה שלנו, החליט לצאת נגדה בסטטוס פייסבוק - ולא עדין במיוחד. וואלה! סלבס לא צחוק

הסיפור הבא עוסק בשני אנשים שמצליחים לשעשע בדרך כלל, אבל לא כזה מצחיק בפני עצמו: אמש (ש') מעט אחרי שידור התוכנית "מצב האומה" עם אורנה בנאי וליאור שליין, העלה נדב אבקסיס סטטוס זועם שכוון ישירות אל הבנאית המצחיקה, וחולל סערה ברשת. הקומיקאי, כך מתברר, לא אהב את הדרך בה התייחסה בנאי לראש הממשלה של ישראל, כשכינתה אותו "הזונה של אובמה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסוכסכות? אורנה בנאי ונדב אבקסיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יום אחד אורנה בנאי תעזוב את הארץ, תתחתן עם איזה אמריקאי, וכולם ישכחו לה שפעם היא היתה הזונה של ליאור שליין...", כתב הקומיקאי הנשכח בחשבון הפייסבוק שלו וזכה לעשרות לייקים נלהבים. מעניין למה בחר להתייחס אבקסיס לחתונה עם אמריקאי, כשאורנה בכלל מתחזקת זוגיות עם אישה לתפארת מדינת ישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והנה הסטטוס המפליל/מערכת וואלה!, צילום מסך

במחנה אורנה בנאי, שחוגגת היום את יום הולדת ה-43, לא נרשמה התרגשות מיוחדת מההערה הנבזית. מקורבים לבנאי ספרו לוואלה! סלבס שאבקסיס "בסך הכל מנסה למשוך תשומת לב. מי בכלל זוכר מי זה נדב אבקסיס?"

אבקסיס, מתנת יום הולדת?

"אורנה בנאי לא מצחיקה אותי כבר הרבה זמן. היא אמרה בתוכנית של ליאור שליין שנתניהו הוא הזונה של אובמה ולא הצחיקה אותי. כשיצחק רבין היה בשלטון היה אסור לומר דברים כאלה ועכשיו כשנתניהו בשלטון, לא אסבול שיאמרו דברים כאלה על ראש הממשלה. זה הכל".

ממשרדה של זוהר יעקובסון המייצגת את בנאי נמסר: "אין תגובה".


וואלה! סלבס כבר שמעה פעם או פעמיים בחייה את התואר "זונה", אבל לקחה אותו כמחמאה.


הברנז'ה חוגגת במופע החדש של אורנה בנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully