וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת חנה, כלבה: בריטני ספירס מאמצת

שירות וואלה! סלבס

27.11.2012 / 14:24

על אף לוח הזמנים העמוס של כוכבת הפופ, שעכשיו מתפקדת כ-BFF של סיימון קאוול, החליטה בריטני ספירס שהגיעה העת לאמץ נפש נוספת לתא המשפחתי. וואלה! סלבס דוגי סטייל

אחרי שנים בהן דמותה האימהית לא בדיוק צברה נקודות זכות, מוכיחה בריטני ספירס שצניחה רכה על הקרקע, פלוס קמצוץ התברגנות, מסוגלים לעשות רק טוב. אז, עכשיו כשנדמה שהקריירה ההרסנית וקפריזות בצורת גילוח ראש נמצאים מאחוריה - הזמרת יכולה לקחת נשימה עמוקה, לכתוב את רב המכר הפוטנציאלי שלה, ולהתנחם בפרוותה של גורת הכלבים שאימצה לחיקה. וואף וואף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דומות? בריטני ספירס וחנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שני בנים, שון וג'יידן, ומי יודע כמה בני זוג/בעלים, החליטה בריטני להרחיב את התא המשפחתי, בעזרת גורת כלבים מגזע טרייר, קטנה ומקפצת, שנבחרה להיות זו שתגור באחד הבתים היותר מרתקים (בלשון המעטה) בהם ניתן לשהות. בריטני קראה לגורה הקטנה, חנה.

בנוסף, ביום ב' האחרון (26.11), שופטת אקס פקטור צייצה בדף הטוויטר שלה תמונה משותפת שלה ושל חנה הקטנה, והוסיפה את הכיתוב: " אני רוצה שכולכם תפגשו את התינוקת החדשה שלי! איזו חמודה היא?!?!".


על פי הדיווחים, כוכבת הפופ לקחה את גורתה הקטנה לחנות חיות מוכרת, שם רכשה אספקה עצומה של מצרכים לכלבה החדשה. אז, כמובן, הגיעו מני ציוצים מסוג "הנסיכה הקטנה של אמא אמרה שהיא צריכה קשת". כפי שניתן לראות, גם ספירס, כמו כל בעלי הכלבים, מאבדת את זה. שוב.


וואלה! סלבס אימצה כלבתא משלה, אך התחרטה כשהבינה שהמלונה כבר לא תהיה ברשותה באופן בלעדי.


בקרוב על המדפים: רב מכר מאת בריטני ספירס

בריטני ספירס הסתירה קריסטל מת' בדירתה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully