וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב על המדפים: רב מכר מאת בריטני ספירס

שירות וואלה! סלבס

5.11.2012 / 1:57

הכינו את הסימניות: בשבוע הספר הבא, יש סיכוי מאוד גדול שבין הספרים של יורם קניוק ויואל הופמן, תוכלו למצוא גם את הספר של בריטני ספירס. וואלה! סלבס תולעת

בריטני ספירס כבר מזמן לא צריכה להוכיח שהיעלמות היא לא אופציה: גם אחרי שעברה בדלת הכניסה לגיהנום, איבדה את בתוליה, גילחה את שיער ראשה, התמכרה לקוקאין, התחתנה, התגרשה וביקרה את בתי המשפט אלוהים-יודע-כמה-פעמים: תמיד דאגה להפתיע בקאמבק 'דה קווין איז סטיל אלייב', כזה שימריץ לכולם את החומר ממנו עשויה קנאה.

אלא שעכשיו, למרות מעמדה היציב והיותה שופטת מכובדת בתכנית הכשרונות "אקס פקטור" (+יחסי באדיז שטיפחה עם סיימון קאוול), החליטה ספירס להתכנס בחדרה, ולכתוב נובלה בדיונית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היוש קניוק, היוש הופמן - הגעתי!"/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הדיווחים, המאמא של כל הסופרסטאר-יות באשר הן, החליטה לחזק את קורות חייה, ונמצאת כעת במגעים ראשונים עם הוצאת ספרים ידועה.

מקורות מספרים שספרה העוברי של ספירס אמנם יהיה בדיוני, אך יכלול היבטים רבים מחייה האמיתיים, הקשורים גם לחוויות שעברה במהלך הקריירה הארוכה כזמרת פופ. אופס, היא עושה זאת שוב.


וואלה! סלבס תמיד חלמה לשבת לצד עמוס עוז, ולקבל יחד איתו פרס נובל. היא מאמינה שמגיע לה, על כך שחידדה לו את כל העפרונות, ובימים מודרנים יותר אף החליפה חודים.


בריטני ספירס ביטלה את החתונה?

ג'סטין טימברלייק אשם בהתמוטטות של בריטני ספירס?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully