וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס ביטלה את החתונה?

שירות וואלה! סלבס

23.10.2012 / 13:38

אתרי רכילות מעבר לים טוענים כי השופטת של "אקס פקטור" החליטה לבטל את החתונה עם בן הזוג, לאחר שגילתה כי הוא משתף פעולה עם אביה. וואלה! סלבס פעם עשירית במבה

עם כל הכבוד לדיוות העולמיות שמספקות כותרות, מלכת הדרמות היא ללא ספק נסיכת הפופ, בריטני ספירס, שנראה כי אין רגע דל בחייה. אם לא די בכך שלאחרונה היא נמצאת בכותרות בעקבות התביעה שהגיש נגדה מנהלה האישי, על סכום של מליוני דולרים, נראה כי לטראשית הבלונדינית יש דרמה חדשה בחייה.

אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים כי ספירס הודיעה לבן זוגה, ג'ייסון טראוויק, כי עם כל האהבה, או בלעדיה, הוא יכול להתקשר לאולם אירועים ולהודיע שהחתונה מבוטלת.

בריטני ספירס, ג'ייסון טראוויק. David Livingston, GettyImages
בריטני ספירס, ג'ייסון טראוויק/GettyImages, David Livingston

"אני חושב שאבא של בריטני שכר את ג'ייסון בשביל לשמור עליה, ועכשיו היא כנראה הבינה את זה והחליטה לבטל את הכל" סיפר מקורב לזמרת. "ג'ימי רצה שבריטני תתאהב בג'ייסון וכך הוא יוכל להיות איתה רוב הזמן. בעיקרון, ג'ייסון קיבל כסף על מנת לשמור עליה".

נכון לעכשיו לא יצאה שום הודעה רשמית מטעם הבלונדה או אנשיה, מה שבטוח שאם החתונה באמת תבוטל, זו לא תהיה הפעם הראשונה שלה. כזכור, לאחר הפרידה מג'סטין טימברלייק, התחתנה ספירס עם חבר ילדות שלה בלאס ווגאס, ולאחר 55 שעות החליטה לבטל אותה.


וואלה! סלבס ביטלה את החתונה שלה, לאחר שהפסיכיאטר הסביר לה שהחתן, איתו היא מתכוונת לצעוד לחופה, לא באמת קיים.


ג'סטין טימברלייק אשם בהתמוטטות של בריטני?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully