וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיי הרווקות: ג'סטין ביבר חושף קוביות

שירות וואלה! סלבס

13.11.2012 / 10:45

זמן קצר לאחר שפרץ לאוויר הרווקות, מחליט ביבר למלא את חשבון הטוויטר שלו בתמונות פסאודו ארוטיות (לפחות לעיניהן של מעריצותיו), ולהשוויץ בסטטוס החדש. וואלה! סלבס מונו

יכול להיות שהסיום הטרגי של מערכת היחסים הטינאייג'רית של ג'סטין ביבר וסלינה גומז עושה לזמר נעימי בגופו הצנום? נראה שכן. בזמן שגומז ממשיכה להיתפס על ידי צלמי פפארצי בפנים נפולות, גוף סדוק ולב שבור, ביבר מחליט לנצל את ימיו כרווק עד תום. איך הוא עושה זאת? בעזרת הגוף המתעצב שלו. עכשיו כשהוא בן 18, כבר מותר. צ'ירס!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ככה אני נראה בלי". ג'סטין ביבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביברית הקטנה תפסה את הסמארטפון שלה, והחלה לדגמן למעריצות הטוויטר (גירלפרינדז פוטנציאליות) את עצמה בשלל פוזיציות. כולן, כמובן – במכנסיים שמוטים וחזה חשוף. כזכור, על הבמה ביום שבת האחרון (10.11) הוא ביצע קאבר ל"Cry Me A Rive", של ג'סטין טימברלייק ובעקיפין או לא, האשים את גומז בפירוק הכוחות. כעת מתברר שהנער לא נח, ועובד באינטנסיביות על הטראקים הבאים שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ו...ככה אני נראה בלי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין ההקלטות, , מצא הזמר זמן על מנת לצלם את עצמו, ועל אף שגופו הצנום עודו של בן עשרה, סביר להניח שישנן כמה גרופיות נוטפות ריר שיבהו בתמונה דקות ארוכות, עכשיו כשתמונותיו זועקות: "הלו גירלז, אני רווק. וזה רשמי".


וואלה! סלבס מעלה לדף הטוויטר שלה תמונות סמי-אירוטיות, ויש לה שני עוקבים מסורים: פיטר וסטואי גריפין.


10 אנשים שג'סטין ביבר צריך לשקול לריבאונד

צפו: ג'סטין ביבר מאשים את סלינה גומז בבגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully