וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק בכדורים: דיוויד בקהאם בתחתונים

שירות וואלה! סלבס

11.11.2012 / 9:03

קר שם בחוץ? דיוויד בקהאם החליט לחמם את האווירה עם כמה תמונות עירומות במיוחד, מקמפיין החג של קו ההלבשה התחתונה שלו ב-H&M. בפנים: הכדורים של בקהאם. וואלה! סלבס מזיעה

סוף השבוע האחרון הביא כמה הפתעות, בהן אווירה סגרירית, ממטרי גשם רטובים ורוחות שהשאירו את הסלבס בבית. אבל היה איש מפורסם אחד כל כך נדיב - דיוויד בקהאם, שהחליט לחמם את האווירה. סופרסטאר הכדורגל כנראה ראה כמה צונן בחוץ (לא רק ביזראל, בעולם!), אז הצדיק החליט להבעיר את האווירה בתוך הבית, כשפרסם תמונות חושפניות במיוחד בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו. שווה הצצה. או אפילו יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי שם לב למגבת? בקהאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקהאם, שמצולם כבר כמה עונות כשהוא לבוש בפריטים מקו ההלבשה התחתונה בעיצובו לרשת H&M, עמד הפעם מול העדשות עבור קמפיין תחתוני החג שעיצב. זה לא שתמצאו שם תרנגול הודו לחג ההודיה או דגמים בהשראת עץ האשוח, אלא בעיקר את הבקהאם עם זוג תחתונים לבן והכדורים אישיים שלו שהפעם בולטים במיוחד. ויקטוריה, בת מזל שכמותך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבט חודר, עמוק. בקהאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

עכשיו, כשאפשר להבין שלא היה קר על הסט, כל מה שנותר להמתין לו הוא הפרסומת המצולמת שבה הבקהאם ממש יזוז כשהוא לבוש בתחתוני החג. אז, כולנו נוכל לזמר יחד את השיר "ג'ינגל בלז" (או "סופגנייה עגלגלה", אם אתם בקטע של הריבה בסוף) מול הוידאו. מלהיב!


וואלה! סלבס דגמנה פעם בצילומים לחברת הלבשה תחתונה, בתור קרש גיהוץ.


מי אמר מיתון: ההכנסות של ויקטוריה ודיוויד בקהאם נחשפות

הקעקועים הכי שווים של בקהאם וסלבס אחרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully