וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר מיתון: ההכנסות של ויקטוריה ודיוויד בקהאם נחשפות

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

22.8.2012 / 0:00

קוטג'? דלק? הצחקתם את הבקהאמים שהרוויחו יחדיו עשרות מיליונים השנה. ההכנסות של השניים דלפו לאחרונה ומוכיחים שאולי יש מיתון, אבל לא לכולם קשה. וואלה! סלבס פותחת עין

בזמן שבארץ דנים במחיר מלחמה עם איראן, תקציב הביטחון ועליית המחירים שצפויה לנו, יש מי שלא ממש דואג איך לגמור את החודש. לאחרונה דלפו לאתרי האינטרנט מסמכים המאגדים את כל ההכנסות השנתיות של ויקטוריה ודיוויד בקהאם.

דיוויד בקהאם. Quinn Rooney, אורי לנץ
קצ'ינג! ככה עושים מיליונים. דיוויד/אורי לנץ, Quinn Rooney

מתברר שרק בשנת 2011 בקהאם הרוויח, מפרסומות בלבד, סכום זעום של כ-20,886,320 דולרים. כאילו לא די בכל זאת, הבקהאם זכה לתלוש משכורת של כארבע מיליון דולרים לחודש מקבוצת הכדורגל שלו בלוס אנג'לס.

ויקטוריה בקהאם בטקס פרסי האופנה הבריטים 2011. Jonathan Short, AP
מאני מאני מאני. ויקטוריה/AP, Jonathan Short

אל דאגה, למרות שזה נראה כאילו אשתו של החתיך, ויקטוריה בקהאם, עסוקה בעיקר בלבזבז לבעלה את המזומנים, היא מכניסה לא פחות מיליונים לקופה המשותפת. לפי הדו"חות שפורסמו בשלושה חודשים בלבד ויקטוריה שלשלה לכיסה 23,553,000 דולרים! לכל הטוב הזה תוסיפו גם את הכנסות הבושם של הבקהאם ותגיעו לסכום שיכול לממן מדינה קטנה בקריביים.

אה כן, אם אתם דואגים לשנים שאחרי קריירת הכדורגל, אז אפשר להפסיק, לפי הנתונים בנאספים בימים אלו, נראה ששנת 2012 תהיה אפילו יותר רווחית עבור השניים. כן. זה הזמן לקנא.

למרות שהיא עובדת ב-18 עבודות ו-12 חלטורות וואלה! סלבס לא גומרת את החודש.

מה אתם הייתם עושים עם כל כך הרבה כסף? בואו לרכל עם וואלה! סלבס בחשבון הפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully