וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בקהאם מתפשט

שירות וואלה! סלבס

31.1.2012 / 14:47

דיוויד בקהאם משיק את קו התחתונים שלו עבור H&M וזו אחלה הזדמנות לחשוף שוב את גופו המסוקס. הפרסומת תשודר לראשונה במשחק הסופרבול, קבלו הצצה ראשונה. וואלה! סלבס מריירת

דיוויד בקהאם כבר נבחר, בלא מעט רשימות, בתור הזכר הסקסי בתבל, אז עכשיו הוא גם צריך להוכיח את זה ועל הדרך לגזור קופון. בקהאם, שכנראה התקנא באישתו ויקטוריה, שהחליטה שבמקום שתשתעמם כל היום בשופינג היא גם תעצב בגדים, החליט גם הוא להשיק ליין של בגדים תחתונים עבור חברת ההלבשה H&M.

אז במקום לקחת דוגמן הורס עם שש קוביות משורטטות, החליט הכדורגלן השווה לתרום את גופו למען סרטון הפרסומת. את הסרטון המדובר תקרין חברת הבגדים לראשונה במשחק הסופרבול שיתקיים ביום ראשון הקרוב. בינתיים דלפה הפרסומת לרשת ו- וואלה! סלבס מספקת לכם הצצה ראשונה.

בראיון שנתן אמר הדוגמן / כדורגלן / מעצב: "אני מאוד אוהב תחתונים. זה פריט כל כך פשוט. כולנו לובשים אותם. כולנו חייבים ללבוש אותם, אז די ברור שזה משהו שרציתי לעשות, משהו שהייתה לי תשוקה לעשות וגם משהו שיצרתי בעצמי", והוסיף, "זה מאוד אישי עבורי ואני מאוד גאה בזה". הכי תנוח ותספור את המזומנים.

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה שבקהאם מדגמן תחתונים. לפני כשנתיים, רתם הכדורגלן את נתוניו הרותחים עבור ליין התחתונים של המעצב ג'ורג'יו אמראני.

וואלה! סלבס דיגמנה בעבר תחתונים לבית אבות, אבל אז גילו שהיא מרטיבה אותם והיא פוטרה.

כסף לקופה הקטנה: דיוויד וויקטוריה בקהאם - בין הזוגות המרווחים בהוליווד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully