וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההומלסים של הוליווד נגד ג'סטין טימברלייק

שירות וואלה! סלבס

28.10.2012 / 11:04

חגיגות החתונה של טימברלייק וג'סיקה ביל קיבלו תפנית מביכה במיוחד, בגלל סרטון ברכות של חסרי בית מהוליווד שהרגיז את צדיקי העולם. זה נגמר בהתנצלות. וואלה! סלבס טאקט-לס

מי שעוקב באדיקות אחרי חייהם של היפים והאמיצים מהוליווד, בטח זוכר שרק לפני שבוע וקצת הזוג ג'סטין טימברלייק את ג'סיקה ביל אמר "איי דו לנצח", בטקס חתונה מצומצם באיטליה. היא לבשה שמלת כלה ורודה, הוא שר לה סרנדה, כולם אכלו פסטה באירוע שעלה 6.5 מיליון דולר (!). אלא שהאיוונט המשמח הסתיים בתקרית מביכה. כך לפחות, אם תשאלו את צדקני העולם, שמרגע שגילו עליו לא מפסיקים לצקצק.

מתברר שכמה מהחברים האקסקלוסיביים שהגיעו לאירוע, הכינו לזוג המאושר סרטון וידאו משעשע, בהשתתפות כמה חסרי בית ששוכנים בדרך קבע על שדרות הכוכבים המפורסמת של הוליווד. לקליפ שהודלף, הוצמדה הכותרת "ברכות מאלה שלא יכלו להגיע לאירוע", או יותר נכון לא נבחרו להיות בין המעטים שעלו על המטוס הפרטי לחגיגות בארץ המגף. מתנה משעשעת בטעם רע? תלוי את מי שואלים.

הוידאו כאמור עורר באזז, כולל המון טענות כלפי ביל וטימברלייק המעושרים, שהתבדחו על אלו שלא התמזל מזלם להחזיק כמה מיליונים בחשבון הבנק. מה עשה הכוכב בתגובה? לא תרם את כספי המתנות שקיבל לאותם נזקקים, אלא פרסם הבהרה רשמית באתר האינטרנט שלו, על הקליפ ה"טפשי" שלדבריו בכלל לא הוצג באירוע.

"הקליפ הוכן כבדיחה על חשבוני, לא ידעתי על קיומו והתרומה שלי להכנתו הייתה אפסית", כתב הסקסיבאק המתרפס. "החברים שלי הם אנשים טובים. זו הייתה טעות בשיקול הדעת, אבל אני לא חושב שזה נעשה במטרה לפגוע בגלל חוסר התחשבות באנשים". מה שתגיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"טעות בשיקול הדעת. טימברלייק וביל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טימברלייק המתנצל, הוסיף שהבדיחה היא בכלל על חשבונו בסוג של הפוך על הפוך, בעיקר בגלל שלא הזמין רבים מחבריו לאירוע הנוצץ. כן טימבר, מתברר שהבדיחה היא באמת על חשבונך, והקארמה? היא כרגיל מתנקמת.


וואלה! סלבס צוחקת רק כשהיא רואה חתולים הומלסים, הם בתגובה משתמשים בה בתור ארגז חול.


ג'סטין טימברלייק אשם בהתמוטטות של בריטני ספירס?

ג'סטין טימברלייק מסביר: איך להתחיל עם בנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully