וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין טימברלייק מסביר: איך להתחיל עם בנות

שירות וואלה! סלבס

8.10.2012 / 4:13

הכוכב שלא מרבה לדבר על חיי האהבה שלו חשף איך נרקם הרומן עם ארוסתו ג'סיקה ביל, וטען שזה קרה בגלל מעשה "אבירי". וואלה! סלבס סקסיבאק

אם ג'סטין טימברלייק היה מציע לכן (או לכם) לצאת לדייט רומנטי, סביר להניח שהוא לא היה נתקל בסירוב, נכון? בכל זאת, גבר נאה שיודע לשיר וגם לכבוש את המסך, הכי מציאה. אם אתם סקרנים לדעת איך זה היה קורה, הסופרסטאר שבדרך כלל לא מרבה לספר על מה שקורה במערכות היחסים שלו, גילה לאחרונה את השיטה שבה הוא נוקט כשהוא מנסה להרשים את בנות המין היפה. זה אכן כולל את הלשון החלקלקה שלו, אבל לא כמו שאתם חושבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל שהיא לא סיננה. טימברלייק וג'סיקה ביל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתברר שכדי לפתות את חברתו בחמש השנים האחרונות, ג'סיקה ביל, ג'סטין פשוט ביקש מחברה משותפת שתשאל את השחקנית אם זה בסדר שיתקשר אליה. ברור שהיא הסכימה ועכשיו הם כבר מאורסים כמעט שנה. "עשיתי את זה בדרך הקלאסית, בטלפון", גילה במסיבת עיתונאים שקיים לרגל הסרט החדש שלו "Trouble With the Curve". מתברר שטימברלייק חש אצילי כשהוא משתמש בטכנולוגיה הלא כל כך חדשנית, "למדתי את זה מסבי ואבי, קוראים לזה 'אבירות' והיא לא חייבת למות עם המצאת האינטרנט", טען בתוקף.

בנוסף, סיפר שהיה צריך להיות מאוד עקשן עד שביל המבולבלת הסכימה לבסוף, ושהוא חושב שאם בחור מעוניין בבחורה, אז היא צריכה לשמוע את זה בקול שלו.זה לא שכולנו מגיעים לחמש אוקטבות כשאנחנו שרים בלדה מרגשת, אבל נחמד לדעת שכך גם עשה עם האקסיות המפורסמות קמרון דיאז ובריטני ספירס. "היא בן אדם מיוחד", התלהב מג'סיקה, "וגם ממש לוהטת". בסדר, גם אתה.


וואלה! סלבס לא ממש משתמשת בטלפון, כי האדם היחיד שמדבר איתה הוא שליח הפיצה שלה.


מסיבת האירוסים של ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל

בקרוב אצלכם: מצעד החתונות השוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully