וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת האירוסים של ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל

וואלה! סלבס

30.5.2012 / 13:49

למרות שצהובונים מדווחים שהחתונה המלכותית ככל הנראה לא תתקיים, עקב בעיות הנאמנות של ג'סטין, בתחילת השבוע חגג הזוג מסיבת אירוסים עמוסת כוכבים. וואלה! סלבס אטנדינג

מקורבים לג'סיקה בייל וג'סטין טימברלייק מוכנים להישבע שהשניים האלה לא יצעדו אל מתחת לחופה יחדיו. יודעי דבר מספרים לכל מי שמוכן לשמוע שלבייל נמאס מבעיות הנאמנות של ג'סטין החלבי ושהיא מוכנה לבטל את כל האיוונט ברגע אחד. בהצלחה עם זה.

מתברר שגם השמועות הזדוניות (אבל המפנקות, תודו) לא הצליחו לפגום בחגיגות הטרום חתונה של הזוג הנוצץ. השניים הגיעו בתחילת השבוע לביתה של הסטייליסטית (הפראיירית שגם מימנה את הכל) של בייל, כדי לחגוג את מסיבת האירוסים שלהם ופגשו שם את כל החברים הכי טובים שלהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפים בלבן. ג'סטין וג'סיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין הפנים המוכרות שהגיעו לעשות שמח נתפסו גם אלן דג'נרס ובת זוגתה השחקנית, פורשה דה רוסי, לאנס באס הנדחף, טימברלנד ועוד. בייל, לפי עדי ראייה, הפציעה בשמלה ארוכה ושיער פזור ונראתה נרגשת במיוחד.

לאחר שלב קבלת הפנים וההופעות החיות, התפנו האורחים לריקודים סוערים לצלילי שיריהם של מדונה, מייקל ג'קסון וויטני יוסטון. המסיבה הסתיימה קצת אחרי חצות, כאשר בני הזוג נטשו את האיוונט וחזרו לביתם שבגבעות הוליווד. ביוש.

וואלה! סלבס הכי הוזמנה, אבל נתקעה בפקקים. באור יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully