וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטינה אגילרה: "אני לא אוהבת ללבוש תחתונים"

שירות וואלה! סלבס

21.10.2012 / 12:55

קמרון דיאז וגווינת' פאלטרו תרמו את חלקן לטובת תכנית האירוח של צ'לסי הנדלר, וסנדרה בולוק התפשטה לשם אותה מטרה. כעת הגיע תורה של כריסטינה אגילרה. וואלה! סלבס סנסציה

אחרי שהצטלמה בעירום לעטיפת אלבומה החדש, וחשפה את גופה הצ'אבי (כידוע, היא לא היחידה שאמרה ביוש למידה 24: לצדה ישנן גם ליידי גאגא, מריה קארי, ג'סיקה סימפסון וכו'), התארחה כריסטינה אגילרה באולפן הראיונות של צ'לסי הנדלר והתוודתה: "אני לא אוהבת ללבוש תחתונים. אני רוצה להרגיש חופשיה ככל האפשר, בכל עת. זו פשוט מי שאני. זה מעצים. כח הוגינה!"


במהלך הריאיון עם צ'לסי, אגילרה המשוחררת למדי, אמרה שהיא מודעת לעובדה שהנדלר (שמטריפה בימים אלו את הוליווד) עסקה בגישתה יוצאת הדופן של הזמרת באשר ללבישת תחתונים, ולכן החליטה להפציע ולקחת חלק בעוד שיתוף פעולה מסחרר של הנדלר עם כוכבות הוליווד (אחרי קמרון דיאז, גווינת' פאלטרו, ג'ניפר אניסטון וסנדרה בולוק).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם היא אוהדת צ'לסי. אגילרה והנדלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שמעתי על כל הדברים עליהם צ'לסי דיברה באשר לסלידתי מלבישת תחתונים, אז כשביקשו ממני להגיע לאולפן, אמרתי לעצמי שאעשה זאת", אמרה אגילרה. הנדלר, כצפוי, הגיחה לאולפן בלבוש מינימליסטי הכולל גם תחתוני עור. אין צורך לציין שאגילרה לא לבשה תחתונים במהלך הצילומים, נכון?

הראיון המלא ישודר ב-25.10, בערוץ E.


גם וואלה! סלבס לא ממש מסתדרת עם הקונצפט של לבישת תחתונים, ולכן היא דואגת להתעטף בנייר טואלט בכל פעם שהיא יוצאת מהבית. כן, היגיינה חשובה לה.


כריסטינה אגילרה מורידה את הבגדים

סנדרה בולוק וצ'לסי הנדלר מתפשטות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הולכת בלי, מרגישה בלי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully