וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטינה אגילרה מורידה את הבגדים

שירות וואלה! סלבס

7.10.2012 / 9:31

הזמרת לא נתנה לטענות שהיא השמינה לעצור אותה והצטלמה עבור עטיפת אלבומה החדש כשהיא עירומה לחלוטין. זה לא אומר שלא שיפצו את התמונה. וואלה! סלבס טבעית

כריסטינה אגילרה שמנה? אם תבחנו את התמונה שעל עטיפת האלבום החדש שלה, "Lotus", שחשפה בעצמה בסוף השבוע ברשת, התשובה היא לא ממש. דיוות הפופ האמריקאית הסירה את כל הבגדים עבור צילום עסיסי, שנותן לכל המבקרים ואלה שטוענים שתפחה בשנים האחרונות הצצה חושפנית לגופה העירום, שמוסתר רק במקומות הנכונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואים משהו? אגילרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל יש רק בעיה אחת: התמונה לא נראית טבעית במיוחד, כך שאפילו וואלה! סלבס לא הבינה אם זו אכן תמונה חדשה של הזמרת (שקורצת לצילומים שלה מלפני עשור, בהם היתה צעירה ושופעת) או כזו ששלפה מהארכיון. התשובה היא שכנראה מדובר בעבודת פוטושופ מרשימה, מה שרק מבהיר למה אם עד לפני כמה שנים כולם התעסקו בקול העמוק של כריסטינה, היום כל מה שמעניין הוא כמה היא שוקלת.

כריסטינה אף פעם לא הצטיינה בחוש טעם מפותח, אבל בשנים האחרונות בוחרת רק שמלות קטנות ומתפקעות שמדגישות את כל הקילוגרמים שהוסיפה, או מצטלמת בלי הרבה בד. אחר כך היא מופתעת שלא מתייחסים למוזיקה שלה אלא רק למחשוף הענק. לא שיש תלונות, אבל עדיף שתמשיך לשיר כי מבריקה היא לא.


וואלה! סלבס דגמנה פעם בעירום אבל התמונות לא נחשפו מעולם, הצלם שילם לה כדי לא לפרסם את הזוועה.


קלי אוסבורן: ”כרסיטינה אגילרה ביץ' שמנה”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully