וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרה בולוק וצ'לסי הנדלר מתפשטות

שירות וואלה! סלבס

16.10.2012 / 14:00

לרגל המעבר לאולפן חדש, צילמו צמד הבנות סצנה, בה בולוק מתפרצת למקלחת של הנדלר עם מסר מכוהנת תכניות האירוח, אופרה ווינפרי. וואלה! סלבס מתפשטת בחינם

צ'לסי הנדלר ידועה בתור חביבת המפורסמות ההוליוודיות. אחרי קטע הראפ של קמרון דיאז וגווינת' פלאטרו, הגיעה תורה של השחקנית סנדרה בולוק.

לכבוד המעבר של הקומיקאית לאולפן חדש, התארחה בולוק בקטע וידאו שצולם מראש, בו היא מתפרצת לחדר האמבטיה של הנדלר, ובזמן ששתיהן עומדות עירומות כביום היוולדן, מתחילה סנדרה לצרוח על צ'לסי מסר שמגיע היישר מאופרה ווינפרי. "זה מגיע ישר מהפה של אופרה לאוזן שלי, לפה שלי, מהפה שלי לאוזן שלך, לתוך הגוף שלך, יוצא מהוגינה שלך, אל תוך הוגינה שלי ויוצא מהתחת שלי". אמרה בולוק למגישה ההמומה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תזהרי ממני!/מערכת וואלה!, צילום מסך

בולוק המשיכה ואמרה "המסר הכללי הוא שאת אכזבה גדולה. העובדה שאת מגישת תכנית הלילה היחידה עם ציצי שטוח, לא נותנת לך כניסה חופשית. יש לך אחריות לשמש כמודל חיקוי לנערות צעירות. את צריכה להפסיק עם האלכוהול".

אם חשבתם שכאן נגמרה הסאגה, אתם טועים. בולוק המשיכה והעירה לחברה הבלונדה שלה, על העובדה שהיא יצאה לחמש דקות עם 50 סנט, "את חייבת להפסיק לשכב עם האורחים שלך. זו הסיבה שאני לא רוצה להתארח בתכנית שלך, אני לא מעוניינת להיכנס איתך למיטה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבנת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

צ'לסי לא נשארה חייבת וענתה לה, "אני לא שוכבת עם כולם. רק עם חלק מהראפרים", סנדרה בתגובה, העיפה לה סטירה, מה שגרם לקומיקאית להשתין, כביכול, על עצמה. בולוק ההמומה, מיד הסבירה לחברתה "את משתינה. אנחנו לא עושים יותר פיפי במקלחת, אנחנו עושים בסיר".

רגע לפני שהכוכבת עזבה את המקלחת, היא העיפה מבט חטוף על גופה של המארחת הבלונדינית ואמרה: "כל זה מגעיל. זה פאקינג חולני. ביי"

אגב, אם אתם ממש רוצים לראות את הקטע, תוכלו לצפות בתכנית שתשודר בערוץ E! ביום שני (22.10).


הדבר היחיד שגורם לוואלה! סלבס להשתין על עצמה, זה כשהיא מתפשטת מול המראה.

גם בר הייתה: בר רפאלי מלמדת את צ'לסי איך להיראות טוב בתחתונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריאת מה היא עשתה לי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully