וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גווינת' פאלטרו וקמרון דיאז בראפ שובב

וואלה! סלבס

14.10.2012 / 19:10

שתיים מכוכבות הוליווד הוותיקות, גווינת פאלטרו וקמרון דיאז, החליטו לשתף פעולה בסרטון חובבני בו הן מאלתרות ראפ מלוכלך במחווה לקומיקאית, צ'לסי הנדלר. וואלה! סלבס MC

מלבד הרזומה העשיר של גווינת' פאלטרו כשחקנית ראשית במגוון סרטים הוליוודים, הכוכבת היהודייה (כי אי אפשר שלא להתרברב במוצא) הוכיחה בעברה גם יכולות ווקאליות מרשימות וכרזימה של מפלצת במה; זה קרה כששרה עם הזמר סי לו גרין את להיטו הממכר מכולם, "F**k You", בטקס הגראמי של שנת 2011.

הפעם, פאלטרו החליטה שיש צורך בשחקנית חיזוק, והיא אכן עשתה זאת. כוכבת "דלתות מסתובבת" הזמינה את חברתה הטובה, קמרון דיאז, והשתיים יצרו סרטון שהקודש לצ'לסי הנדלר, הקומיקאית החריפה שעברה לאחרונה לאולפן אירוח חדש. דיאז ופאלטרו, צמד חמד, מבצעות בסרטון דואט שובב בו מוזכר הראפר 50 סאנט (עקב מערכת היחסים הזכורה שלו ושל הנדלר), לו הן שרות "50 סנט, ספר לנו שאתה אוהב את זה קשוח!".

הסרטון המדובר זכה ללא מעט צפיות בזכות שידורו בתכנית של הנדלר, כשהציגה את השתיים כ"אמ.סי גווינת' פאלטרו" ו-"די.ג'יי ג'אזי קמרון דיאז".

אם לא די בכך, דיאז ופאלטרו מציגות בוידיאו כמה תנועות גסות שמומלץ להתעכב עליהן. הו מאמא.


MC וואלה! סלבס מחכה ליום שהראפ יחזור לאופנה, כדי שתוכל לחבר את כל שורות "וואלה! סלבס", ולהפוך אותן ללהיט שיוצג לראשונה בתכנית הבאה של "הראשון בבידור".


גווינת' פלטרו: אגדל את ילדיי בתור יהודים

קמרון דיאז יוצאת עם פאף דאדי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully