וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמרון דיאז יוצאת עם פאף דאדי?

17.11.2011 / 13:15

רגע אחרי שנפרדה מהאקס שלה, שחקן הכדורסל, אלכס רודריגז, קמרון דיאז נצפתה מתמזמזת בכל לוס אנג'לס עם פאף דדי. וואלה! סלבס סולט אנד פפר

קמרון דיאז לא מבזבזת זמן: רגע אחרי שאמרה אטוט אלור לאקס שלה, שחקן הכדורסל אלכס רודריגז, נצפתה השחקנית כשהיא מבלה יותר ויותר זמן עם הזמר ומעצב האופנה, פאף דאדי. השניים נתפסו מבלים באיזו מסעדה ונראו קרובים מתמיד. עדי ראייה סיפרו לאתרי רכילות אמריקאים כי השניים "התחברו, התנשקו והיו רומנטיים". חבריה של דיאז לא מתרגשים מהבשורה, "היא מתקשרת אליו בכל פעם שהיא רווקה וחרמנית", סיפר מקורב לשחקנית השרלילה. שלשול וורבאלי, מישהו?

הקשר בין דיאז לדאדי התחיל לפני כ-3 שנים, לאחר שהשניים נפגשו בטקס האוסקר ומאז הם מקפידים להיפגש אחת לכמה חודשים כדי "להטעין מצברים", כמו שמקורב לשניים הגדיר זאת. אז נכון, דאדי אולי מתחזק זוגיות יציבה עם הזמרת קאסי, אבל מקורות מוסרים שזה לא מה שמפריע לו לחגוג בכל פעם שיש הזדמנות.

קמרון דיאז לובשת ויקטוריה בקהאם במסיבת וניטי פייר במערב הוליווד, 7 מרץ 2010. Craig Barritt, GettyImages
משתעשעת. דיאז/GettyImages, Craig Barritt

דיאז ורודריגז נפרדו לאחר ששניהם הודיעו שהקריירה שלהם יותר חשובה מהזוגיות. היא רוצה להתרכז בענייני המשחק שלה והוא והפציעות שלו רוצים להתרכז במגרש הכדורסל. ההסבר הזה אולי נתן השראה לתגובת מאנשיה של דיאז שהכחישו את דבר הסטוץ של הבלונדה והראפר והודיעו כ"השניים עובדים על פרויקט משותף". יא רייט.

וואלה! סלבס עובדת על "פרויקט משותף" מדי פעם כשהשכן מלמטה מסמס לה "ערה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully