וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי עושה יחסי ציבור לישראל

שירות וואלה! סלבס

19.9.2012 / 12:57

בר רפאלי מוכיחה שוב שתרומתה לישראל מחוץ לגבולות הארץ היא יותר מקדושה. הפעם היא מפארת אותנו מרחוק, ועל הדרך מספקת הצצה למזוודה האישית שלה. וואלה! סלבס אגו בשחקים

לידיעת ציפי חוטובלי: הדוגמנית בר רפאלי שוב עושה עושה יחסי ציבור לישראל והפעם במגזין "וונטי פייר" אשר אירח את הטופמודל לראיון קצרצר, בו היא שיתפה את כל הסקרנים בפרטים עסיסיים הקשורים לחייה, כולל הצצה למזוודה האישית שלה. רפאלי נשאלה על ידי עורכי המגזין מספר שאלות, לא היססה להגיב ועל הדרך, בלי פילטרים, שיווקה את ישראל בחן.

כמעט כל התשובות שסיפקה רפאלי עסקו בצורה כזו או אחרת בארץ הקודש, כך למשל, כשנשאלה כיצד היא מתרחקת מהעומס שבעבודה, ענתה בר שהיא מעבירה את זמנה בתל אביב, נרגעת ונטענת מחדש בכוחות. בנוסף, היא ציינה שהמקום האהוב עליה בעולם הוא בית הוריה. מה, לא אף אחת מהאחוזות בהן התארחה כשהייתה צמודה לדיקפריו? שוקינג!

יעל בר זוהר, עינת שרוף, בר רפאלי. אביב חופי
ככה חוגגים בישראל. בר, יעל ועינת/אביב חופי

עוד הוסיפה הדוגמנית, בעבודת יחצנות קדושה, שבלילות היא אוהבת להסתובב בעיקר בברים של תל אביב, ובמיוחד במסעדה שנקראת "יאסו", שבמקרה או לא, שייכת לאחד החברים הטובים שלה. רפאלי לא שכחה לציין שהאוכל האהוב עליה נמצא דווקא במסעדה של אח שלה, שם היא בדרך כלל בוחרת בירקות המוקפצים והעוף. בימים, סיפרה רפאלי, שהיא, כמו כולן, אוהבת לעשות שופינג בחנויות המעצבים של דיזנגוף.

את הזמן שמתבזבז בטיסות ארוכות מיעד אקזוטי אחד לשני, היא אוהבת להעביר בקריאה והודתה שבחופשה האחרונה שלה בארץ, צפתה בשתי העונות של "משחקי הכס", ועשתה זאת בשלושה ימים בלבד. ודאי ציון ברוך היה שם כדי להעביר לפרק הבא.

בר רפאלי. ברק פכטר, ברק פכטר
בחום של תל אביב. רפאלי/ברק פכטר, ברק פכטר

ולפרט החשוב מכל, רפאלי סיפקה הצצה לדבר שמלווה אותה במסירות, אפילו יותר מברוך - המזוודה שלה. משם תמיד יבלוט ביקני ("כי אני אף פעם לא יודעת איפה אסיים") ואוסף בגדי בייסיק השייך לחברה שבבעלותה.

וואלה! סלבס שמה את ישראל על המפה בכל פעם שהיא מעלה סרטון "איך להסתיר חצ'קון" ליוטיוב


שנה טובה: סלבריטאי ישראל מברכים את עצמם וגם קצת אתכם

7 בום: מצעד הדברים שהסלבס חייבים להשליך

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully