וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הדברים שהסלבס חייבים להשליך

וואלה! סלבס

18.9.2012 / 12:15

בר רפאלי מסרבת להיפטר מציון ברוך ונינט אובססיבית לשרשרת הסוס שלה, אך לא עוד! קבלו את מצעד הדברים שמהם הסלבס חייבים להיפטר, ומהר. וואלה! סלבס השליכני לעת מיצוי

עידו רוזנבלום והכפכפים

החטא: רוזנבלום הוא אדם שמשרה רוח אינטלקטואלית על סביבתו, כזו שהגיעה מבית אבא ומטופחת במו תפארת ידיה הענוגות של יונית לוי, אשתו המגה-גורג'ס-מגה-גיקית. ולכן אין מחילה לרוזנבלום, שחולק את מיטתו עם לוי ומגשים את חלומם/ן של המונים, על החרבת האלגנטיות הנדרשת ממעמדו - בעזרת זוג כפכפי בוצ'ה.

נצפה: השלומפריות המופרזת של רוזנבלום לא נחסכה מאף צלם פפראצי בשנה החולפת, ג'יזס קרייסט.

הסיבה להתעקשות: אפשר לקחת את המונית מהנהג, אך לא את הנהג מהמונית. רוזנבלום חש עצמו אחד העם ומתקשה להתנהג בהתאם למעמד. הוא משלנו, אתם מבינים: הוא הגלח שלפני הגיוס, החמין של שבת, השווארמה של שמש ונהג המונית הנצחי של הפריים טיים. אם הנישואין ליונית לא שלפו את העממיות מעידו, נראה שלעד ימשיך להתהלך בזוג כפכפי הפסים שלו.

אופי התשליך: וואלה! סלבס תעמוד בסמטה חשוכה, ברחוב ראשי, תמתין לבואו של הרוזנבלום ותשים לו רגל. את האף השבור תשלח לאיכילוב, ואת הכפכפים תשליך לצפרדע הירוקה הקרובה ביותר לחירייה.

עידו רוזנבלום. ברק פכטר
עידו רוזנבלום/ברק פכטר

אביבית בר זוהר והריסים המלאכותיים

החטא: אביבית בר זוהר, מלכת הטראש המקומית, כבר הפגינה לאורך כל עונת "האח הגדול" את הקושי בהסרת ריסי המטאטא שהדביקה לעפעפיה. גם חצי שנה אחרי הגמר, בר זוהר עדיין דבקה בריסיה הדביקים לא פחות, תוך שהיא מתפעלת את הסטטוס החדש בקטגוריית פליטי-הריאלטי-שמהווים-דקורציה-נאה-להשקת-מוצר-כזה-או-אחר. בורינג.

נצפתה: במיטה עם טום קשתי, בקליפ סלולר דור ז' חובבני לעוד רינגטון מזרחי בפוטנציה (על סמארטפון שמעת?), והריסים, בשלהם.

הסיבה להתעקשות: ובכן, גאד אונלי נואוז.

אופי התשליך: וואלה! סלבס תצא עם אביבית למסיבה, תשכר אותה בטירוף, תגרור אותה למיטה שלה, ואז מבלי שתשים לב, תתלוש לה את הריסים בהפגנתיות.

אביבית בר זוהר. אביב חופי
אביבית בר זוהר/אביב חופי

נינט טייב ושרשרת הסוס

החטא: ניתן למחול לרוקרית על הלוק האפל בואכה היפסטרי שלה, יותר מזה, וואלה! סלבס אפילו אוכלת את עצמה מקנאה. אך גם לשיק החדש יש נקודת תורפה שמסרבת להתפנות ממרחב הראייה; שרשרת הסוס הענקית שמעטרת את צווארה בכל רגע נתון. מה את מסתירה שם? כמה זמן מחזיק חצ'קון?

נצפתה: אול אובר דה פלייס. טייב לא יוצאת מהבית מבלי לשאת במעמסה המפוקפקת.

הסיבה להתעקשות: כנראה שמדובר באקט סימבולי, חגיגות ה'אינדיפנדנט ספיריט' של הסופרסטאר, שהצליחה להשתחרר מכבלי הציפיות של העם ולזכות בחופש אומנותי. ואם כבר חופש, אז גם מחוקי עולם הסטיילינג התנערה. העם דורש צדק, חביבתי.

אופי התשליך: מעט אלים, אך הכרחי. וואלה! סלבס תתפוס את הזמרת בשעה שתסתובב בדאונטאון רמת אביב, תקרע את השרשר מעורפה במשיכה גסה, ותשליכהו אל נהר החטאים של הרוקנרול הישראלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רן דנקר וההזנחה

החטא: הוא חדר לתודעת הטינאייג'ריות כנער צנום עם פני מלאך ב"השיר שלנו", ואט אט ביסס את מעמדו כשחקן מוכשר ודוגמן נוטף סקס אפיל. השרירים עוצבו, עצמות הפנים התחדדו והנער הפך גבר נחשק ובוי-טוי לשמחת נערות ישראל. דנקר בחר לצאת לפנסיה מוקדמת (בתקווה שזמנית), ובמקום להמשיך להשחית את ימיו במכון, הפך לאיש מערות טיפוסי, החבר השלישי והחסר בצמד הבילויים. טרגדיה.

נצפה: כמו שהוא לא מצליח להיפטר מהזקן המתחדש שלו, כך גם מהאקסית המיתולוגית נינט. השניים נצפו לאחרונה בבר של אורי גוטליב בסמטאות יפו. גם שם, על אף שקיצץ את זקן-מאה-שערים שלו, לא הצליח לחזור לימיו כנער פוסטר.

הסיבה להתעקשות: כנראה שדנקר שבע מבנות טיפש עשרה אחוזות דיבוק שממתינות לו בכניסה לבניין, והחליט לגרש אותן בעזרת זקן לא אטרקטיבי.

אופי התשליך: עם פרסומת לסלולר או לא, וואלה! סלבס תצמיד את התער לפניו של דנקר, ותפצח בגילוח יסודי. כי אין מנוס.

רן דנקר. ברק פכטר
רן דנקר/ברק פכטר

בר רפאלי וציון ברוך

החטא: רפאלי היא טופ מודל שראתה כבר הכל, בעיקר את המושב האחורי של ליאונרדו דיקפריו. אך למרות, השגרה שבהתחככות בכוכבים אמיתיים, היא עדיין לא מצליחה להעביר וויקנד אחד בלי ציון ברוך. השניים צולמו באינספור לוקיישנים, בארץ ומחוץ לה, לבדם או עם החברים ממה קשור, כאמור, לא נפרדים לרגע. כשיש לך הזדמנות להעביר את הזמן עם מייקל פלפס ונעמי קמפבל, למה למען השם את מתעקשת על ציון. רוצה לספר לנו משהו?

נצפתה: ג'יז, איפה לא? ביוון, באירועי השקה, ברגעים משפחתיים, באינסטגרם ובטוויטר. בר טורפת את העולם, אך לא יכולה לזוז מילימטר בלי ברוך.

הסיבה להתעקשות: סרבנית הפפראצי ומפנת הגב הלאומית יכולה להיות לכם לג'י.פי.אס בכמה יבשות בעולם, אבל עושה רושם שדווקא בבית היא זקוקה למלווים. ככל הנראה, כמו דוג-ווקרית טיפוסית, אוחזת ברצועה בציון הקטן, אבל מי מוביל את מי בעצם.

אופי התשליך: וואלה! סלבס תחטוף את ברוך ותכין ממנו מטעמים לבנות ישראל, עד שלבר לא תישאר פיסת ציון, הג'חנון הטעים בעיר.

ציון ברוך, בר רפאלי. אביב חופי
ציון ברוך, בר רפאלי/אביב חופי

ליהיא גרינר והפאות

החטא: בפרקים הקודמים נפטרה גרינר מהפריזורה שלה לטובת קמפיין כל שהוא, מאז היא מחליפה פאות כמו גרביים. ראינו אותה ברונטית עם פוני, זהובה ומתולתלת ואפילו עם פאה אחת שמזכירה באופן חשוד את שיערה של הקולגה – אביבית בר זוהר. מגרד לנו רק לראות אותה.

נצפתה: בהשקה. איזו? כולן.

הסיבה להתעקשות: גרינר, שכנראה התקנאה בנינט על הקמפיין ההוא והקרחת ההיא, ורצתה גם. אלא שדין ליהיא לא כדין נינה, והקרחת של גרינר, לא בדיוק הולמת את תצורת פניה. על מנת לא להיראות כאילו היא רוצה בנות, ליהיא בחרה לשמור על לוק מצעד הפאות שלא נגמר.

אופי התשליך: בקלילות. וואלה! סלבס תביא את אביבית בר זוהר לצרכי הסחת דעת – ופשוט תמשוך מאחור. מושלם.

איתי תורג'מן והאטיטיוד

החטא: לפני שאימץ לעצמו תדמית של ביץ', טרום תקופת "הישרדות", היה איתי תורג'מן שחקן די מוערך בברנז'ה המקומית. אבל אז עשה את טעות חייו, לפחות כך נדמה, ונענה להצעה לקחת חלק בריאליטי הכי מטונף בטלוויזיה. שם חשף כי כשהוא רעב לא כדאי להתעסק איתו. על הדרך הוא גם הפגין אישיות יהירה שכולה בלון מלא אוויר חם, שדווקא מצאה חן בעיני אחת, אנה ארונוב. תורג'מן טיפס על אחת מצמרות העצים הגבוהות ביותר באי, ומאז לא הצליח לרדת. מישהו צריך לספר לשחקן שהאטיטיוד החדש שאימץ לעצמו, ובכן, עושה לנו צרבת.

נצפה: בגמר "הישרדות" באווירה של דיווה שטנית שלוותה בקריאות בוז מהקהל. ווייק אפ, חמוד.

הסיבה להתעקשות: אולי זה בגלל שהוא סבור שמחכה לו עתיד הוליוודי מבטיח, אולי זה, כמו שכבר אמרו עליו לא מעט, פשוט תסביך נפוליאון.

אופי התשליך: וואלה! סלבס תנעל את תורג'מן בתוך חדר מלא מראות, תשאיר אותו שם לכמה זמן שיידרש, ותתפלל שבשלב כלשהו האסימון ייפול.

איתי תורג'מן. אביב חופי
איתי תורג'מן/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully