וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה טובה: סלבריטאי ישראל מברכים את עצמם וגם קצת אתכם

וואלה! סלבס

18.9.2012 / 12:23

בר רפאלי מאחלת לכולם חיים שמחים, ענת הראל רוצה ללמוד להיות מאושרת בחלקה, נדב אבוקסיס רוצה להיות אבא טוב ושלום מיכאלשווילי רק רוצה להיות אבא. וואלה! סלבס מברכת

צילום: דייב שוורץ עריכה: רן צימט

צילום: דייב שחר, אבי כהן, דרור פיקלני, עידו שחם
עריכה: רן צימט

בין כל הברכות והשנות טובות שודאי תקבלו בטלפון הנייד שלכם, וואלה! סלבס החליטה לפנק אתכם ואת סלבריטאי ארצנו בעוד כמה ברכות עצמיות וגם כמה כאלה שיגרמו לכם לחייך.

בר רפאלי למשל איחלה לכולכם שהיו שמחים ומרוצים מהחיים והאנשים שיש לכם בחיים וגם על החוויות שיש לכם בחיים. לעומתה, גל אוחובסקי פרגן שנה טובה לאיש שהוא אוהב במיוחד, "שנה טובה לך גל". מתוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא מרוצה ואתם? בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ייסון דנינט הולט כוכב "מחוברים" היה רוצה "מלא מלא מלא מלא כסף" השנה, ואילו אסי ישראלוף הודיע שהוא מסתפק רק בבריאות, "שהקדוש ברוך הוא ייתן לנו רק בריאות, את השאר נעשה בשתי ידיים".

שלום מיכאלשווילי ביקש לא לפחד משום דבר והוסיף שהוא ישמח להיות אבא בשנה הבאה ואילו נדב אבוקסיס שכבר הספיק בשנה החולפת להיות אבא לראשונה בחייו, ביקש להיות אבא טוב.

שלום מיכאשלווילי. אביב חופי
מי מתנדבת לעשות לו ילד? שלום לוהט/אביב חופי

ענת הראל רוצה להיות מאושרת בחלקה, בזמן שחברתה אנה ארונוב, ממש מאושרת בחלקה והודיעה שמבחינתה ששום דבר לא ישתנה, "יש לי אהבה, עבודה וחיים יפים, שרק ימשיך ככה". טפו, טפו, טפו.

חיים רביבו חשב על כולנו וביקש שלא יהיו מלחמות, אושרי כהן הודיעה שמבחינתו תהיה שנה טובה ונעימה ורק עדי נוימן החליטה שהיא רוצה לספר סיפור: "הדבש זה אוכל שלא מתקלקל, יש דבש שמצוי עם הפרעונים אלפי שנה בצנצנות ולא יעשה לך כלום אם תאכלו אותו, והתפוח נרקב לך מול העיניים".
אז מה כל זה אומר? ובכן "אני מאחלת לעצמי סיפוק רגעי וגם ארוך". שיהיה.

וואלה! סלבס מאחלת לכולם שנה טובה וצהובה המיוחד.

שתהיה בריאה: בר רפאלי אצל ג'ימי פאלון

החיים הטובים: בר רפאלי ושלום מיכאלשווילי משתוללים ביוון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully