וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחתונים של בר: בר רפאלי אצל ג'ימי פאלון

וואלה! סלבס

9.9.2012 / 8:19

הטופמודל לא נחה לרגע, ועכשיו היא כובשת גם את ליבו של מנחה תכנית האירוח ג'ימי פאלון ומביאה לו מספר תחתונים מהקולקציה החדשה שלה. וואלה! סלבס הולכת עירומה

אחרי שבר רפאלי, אולי הישראלית הכי מצליחה בעולם, התארחה אצל קונאן אובראיין והצליחה להביך אותו כשאמרה לו שמידת התחתונים שלו היא אקסטרא סמול, עכשיו הברבור מתארחת גם אצל המתחרה - ג'ימי פאלון.

רגע לאחר שהתיישבה על כורסת המרואיין, הרגישה הרפאלי מספיק בנוח וחלקה עם המנחה כוס אייס קפה, כשהיא זוכה למחיאות כפיים סוערות מהקהל.

לאחר מכן, כששוב נשלף המגזין 'מקסים', שהעניק לבלונדה את התואר האישה הכי סקסית בעולם, אמרה רפאלי שכדי להיבחר, בחורה צריכה שיהיה לה "ג'וף בסדר", אבל הכי חשוב הם "מבחני האייקיו". לאחר מכן, כשנשלפה התמונה שלה ממיקונוס, בה היא כביכול הולכת על המים, הסבירה רפאלי, ש"זה סתם עוד תירוץ עלוב להראות את הקוביות שלי". מתלהבת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוויצרית/מערכת וואלה!, צילום מסך

לסיום, ועל מנת להצדיק את ההגעה שלה עד לתכניתו של פאלון, הסבירה בר על החברה שלה להלבשה תחתונה, ואף שלפה מספר דוגמאות שהביאה למנחה, כשביניהם ביקיני ועוד תחתון אחד שהוא במידה אקסטרא לארג', מה שגרם למנחה ללבוש את התחתון ולנענע את הישבן אל מול מליוני צופים.

וואלה! סלבס גם לובשת אקסטרא לארג בתחתונים. אבל רק כשהיא רוצה לשים חוטיני

צפו: בר רפאלי בדרך להיות להיט ויראלי

בר רפאלי וגל גדות חוגגות עם יעל גולדמן

בר רפאלי שוב מוותרת על הבגדים

מה דעתכם על ברבור? בואו לרכל על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully