וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי לקונאן אובריין: "אף אחד לא מתחיל איתי. זה עצוב"

וואלה! סלבס

23.5.2012 / 14:20

לרגל זכייתה בתואר האישה הכי לוהטת בעולם, הדוגמנית ההורסת התארחה בתכנית הלילה של קונאן אובריין והתוודתה: "אף אחד לא מתחיל איתי. זה ממש עצוב". וואלה! סלבס רחמים

אחרי שהביאה למדינת ישראל ובעיקר לאמא ציפי לוין כבוד וגאווה כשנבחרה לאישה הכי לוהטת בעולם, של המגזין האמריקאי "מקסים", בר רפאלי פינתה זמן בלוח הזמנים הצפוף שלה והתיישבה על כורסת המרואיין בתכנית הלילה הפופולארית של קונאן אובריין.

כשנשאלה רפאלי אם היא מתרגשת מהתואר הנכסף, המודליסטה הגיבה שמאוד וכי אין לה מושג איך זה קרה. אז, שלף המראיין תמונה של ברבור בעירום ואמר לה שאולי זו הסיבה. יתכן.

לאחר מכן גילתה הרפאלי סודות מעולם הצילומים וסיפרה כי היא לא באמת הצטלמה בעירום ושבמהלך הצילומים היא לבשה תחתונים זעירים, שלאחר מכן הוסרו בפוטושופ. הונאה!

אובריין, שהתוודה כי הוא חושב עליה הרבה ונורא חבל לו שהיא לא עונה למכתבים שהוא שולח לה, לא הסתפק בשאלות מתחנפנות ושאל את הישראלית איך מתחילים איתה בברים. למרבה הפלא, בר פתחה את הלב וסיפרה "לא מתחילים איתי! בחורים לא ניגשים אליי ולא מלפרטטים איתי", שניה, אל תבכו עדיין, "למען האמת, זה די עצוב". זהו, אבשר להתייפח. אובריין אגב, הצליח להשתלט על הדמעות ואמר לה שאם הוא היה פנוי, הוא היה מתחיל איתה בלי שום חשש.

כשנשאלה בכל זאת, מה הם משפטי ההתחלה הכי הזויים ששמעה, סיפרה ברבור כי לא מזמן היא ישבה בבר וסימסה לחברה ואז ניגש אליה בחור ופשוט הקריא לה מספר. כששאלה מה פשר המספר, ענה לה הבחור, את רוצה לרשום את מספר הטלפון שלי, לא? זה לא מה שאת עושה? הבלונדה הערמומית ענתה לו, "אני תפוסה, אבל אם לא הייתי, בהחלט הייתי מתקשרת אלייך". תפוסה? באמת? רוצה לספר לנו משהו?

אם לא די בכך, רפאלי הודתה שהדבר הראשון שהיא מסתכלת עליו בגבר, הוא השיניים. כן, השיניים. מעבר לכך, הדוגמנית הלוהטת אף סיפרה לאומה כולה כי יש לה פטיש לשיניים. טו מאצ אינפורמיישן, לא?

רפאלי כמובן שלא ויתרה על קידום מותג ההלבשה התחתונה שלה, ואז נשאלה על ידי אובריין, כמומחית לתחתונים כמובן, מה התחתונים אומרים על הגברים? הסבירה: "גבר שלובש תחתוני נשים אומר הרבה כמובן", ענתה והמשיכה, "שמתי לב שגברים שיש להם מוניטין של בעלי איבר מין גדול, לובשים תחתונים רפויים". אנחנו לא נשאל מאיפה את יודעת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם פה את עם תחתונים, כן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לבסוף שאלה רפאלי את המנחה איזה סוג של תחתונים הוא לובש. אובריין, כתגובה לקביעה שלה ממוקדם, ענה, "ברור שרפויים". רפאלי סיימה את הראיון כשאמרה לאובריין, "רציתי להביא לך תחתונים ואמרת לי שאתה מידה L או XL, אבל בהפקה אמרו לי שאתה אקסטרא סמול". אאוץ'.

וואלה! סלבס לובשת רק תחתוני תחרה עם נוצות בצדדים. רפויים, ברור שרפויים.

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully