וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שומר הראש של ליידי גאגא תוקף מעריץ

שירות וואלה! סלבס | צילום: צילום: SplashNews

19.8.2012 / 9:59

מסע כיבוש העולם של ליידי גאגא ממשיך. מעריץ מקומי שבסך הכל רצה חתימה, מצא את עצמו מנוטרל ומתרסק על דלת זכוכית באדיבות שומר הראש שלה. וואלה! סלבס שבורה

שומרי הראש של ליידי גאגא לא לוקחים סיכונים: הזמרת הבינלאומית נחתה בסוף השבוע האחרון ברומניה ומצאה את עצמה מוקפת, כרגיל, במעריצים נלהבים, שבסך הכל שתפזר עליהם מעט מאבק הכוכבים שלה. ביציאה מבית המלון בו היא מתאכסנת, הידסה לה בחינניות הזמרת השברירית, בעוד אאוטפיט מלחיץ, בזמן ששומרי הראש שלה דאגו שאף מעריץ לא יתקרב מדי וחלילה יחרב את היצירה.

גרופי מקומי, שככל הנראה היה נראה לשומריה כחשוד, פתח בריצה קלה אל עבר הזמרת, כדי לבקש חתימה ואם אפשר גם תמונה למזכרת, וזכה לתגובה קיצונית במיוחד של שומר הראש ה-קצת-יותר-מדי-נלהב של הגאגא.

ליידי גאגא. ספלאש
אז אל תתקרבו אליה, כן? גאגא/ספלאש

תוך שניות ספורות, עוד לפני שבכלל הספיק לנשום לעברה, מצא את עצמו מוטח בחוזקה אל דלת הזכוכית של בית המלון על ידי שומר הראש, שרגע לאחר מכן כבר המשיך בזריזות אל עבר הגברת שלו ועזב עימה את המקום. הבחור האלמוני נשאר על הרצפה שניות ספורות כשהוא מכסה את הראש, ממה שנראה כמו התפוצצות בליסטית של שומר ראש שראה סרט טרוריסטים אחד יותר מדי, ועזב את המקום.

קים קרדשיאן. Frazer Harrison, GettyImages
קים קרדשיאן בורחת מהשטיח האדום בלונדון/GettyImages, Frazer Harrison

לזכותו של שומר הראש יאמר, כי כוכבים אחרים ברחבי העולם זוכים להתקפות ואיומים כאלה ואחרים על ידי קבוצות קיצוניות ואידאליסטיות. כך למשל על קים קרדשיאן נשפכה בלונדון תכולתה של שקית קמח כאשר לבשה פרוות ומדונה זכתה לאיומים על חייה ולתביעה על סך 10 מיליון דולר ברוסיה עקב תמיכה בזכויות הקהילה הגאה.

וואלה! סלבס ראתה פעם את אבי ביטר ברחוב ומיד שלפה דד נפול מרוב התרגשות. לביטר שלום.

חובה לראות: הפרסומת המלאה לבושם החדש של גאגא

איכס: קים קרדשיאן לא מסתדרת לבד בשירותים

צוות הניקיון השערורייתי של מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully