וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן הותקפה בלונדון

שירות וואלה! סלבס

23.3.2012 / 10:16

כמו כל פליט ריאליטי מוצלח, גם הקרדשיאן חשבה שאירוע השקה בלונדון זה פאן. אך במקום מעריצים חיכתה לה שם בחורה מטורללת שתקפה אותה עם שקית קמח. וואלה! סלבס לא עושה לבן

קים קרדשיאן היתה בטוחה שהשטיח האדום של איזה אירוע השקת בושם חדש בלונדון מחכה רק לה, אז כמו תמיד, היא השקיעה שעות בהדבקת ריסים, טיוח הפרצוף והצמדת תוספות שיער יוקרתיות.

קים קרדשיאן. Frazer Harrison, GettyImages
מי אמר לילה לבן ולא קיבל? קים מובלת לשירותים/GettyImages, Frazer Harrison

הבעיות התחילו כאשר קרדשיאן והפמלייה שלה הגיעו לאיוונט היוקרתי והבחינו בשטיח האדום. מבלי לחשוב פעמיים, זינקה הכנופייה הטראשית על השטיח והחלה לדגמן חיוכים מזויפים למצלמות שמסביב.

קים קרדשיאן. Frazer Harrison, GettyImages
איזה בזבוז: אתם יודעים כמה עוגיות אפשר להכין מזה?/GettyImages, Frazer Harrison

בחורה אחת, שהיא לא באמת מעריצה, מתברר, הגיעה גם היא למקום, אך במקום מצלמה, היא התחמשה בשקית ניילון עמוסה בקמח לאפייה. כאשר זו הבחינה בקרדשיאן השליכה לעברה את השקית החשודה ופוצצה את המסיבה.

קים קרדשיאן. Frazer Harrison, GettyImages
חשיפה: לא רק וויטני שאבה לבן בכל הכוח/GettyImages, Frazer Harrison

קים המבועתת, שיודעת איך עושים עושים דרמה משום דבר, אצה רצה לשירותים בהיסטריה והחלה לבדוק אם נפגעה, תוך כדי שרשויות החוק ביררו אם מדובר בחומר כימי מסוכן. כאשר הבינו שם כי זו בסך הכל שקית עמוסה בקמח, התנקתה ההוליוודית ויצאה בחזרה לתוך האירוע.

קים קרדשיאן. Frazer Harrison, GettyImages
עתידות: בקרוב תלבשי לבן/GettyImages, Frazer Harrison

זו לא הפעם הראשונה שאבקה חשודה מוצאת את דרכה אל השטיח האדום: רק לפני מספר שבועות, על השטיח האדום בכניסה לטקס פרסי האוסקר, הגיע גם סשה ברון כהן והדמות החדשה שלו לאירוע ובאמצע ראיון לריאן סיקרסט מערוץ E! שפך על המנחה כד עמוס באפרו של קים ג'ונג איל. מאוחר יותר גילו כי מדובר היה באבקה להכנת פנקייק.

וואלה! סלבס לא יוצאת מהבית בלי שקית קטנה עם אבקה לבנה, אותה תמצאו מאוחר יותר מפוזרת על פרצופה המאושר. אבקת סוכר זה להיט!

סשה ברון כהן. Michael Buckner, GettyImages
זבל מי שמלכלך? סשה שופך את אפרו של קים/GettyImages, Michael Buckner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully