וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: נטלי פורטמן ובינג'מין מילפייה התחתנו

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

5.8.2012 / 21:00

שנתיים אחרי שהכירו וכשנה אחרי שהביאו לעולם את אלף הקטן, פורטמן ומילפייה סוף סוף עשו את זה באופן רשמי ושברו כוס בטקס כשר ואינטימי. וואלה! סלבס שושבינה

אחרי אינספור השערות וניחושים, נטלי פורטמן היא סוף סוף אשה נשואה. לפי אתרי רכילות מעבר לים, הכוכבת זוכת האוסקר נישאה בסוף השבוע האחרון לבן זוגה בשנתיים האחרונות, הכוריאוגרף בינג'מין מילפייה.

לפי מקורבים, הזוג נישא בסוף השבוע בלוקיישן פרטי האהוב מאד על פורטמן, "זה מקום אליו נטלי מגיעה כשהיא צריכה שקט מלוס אנג'לס", סיפר מקורב לשחקנית.

נטלי פורטמן. Pascal Le Segretain, Alberto E. Rodriguez, GettyImages
לא הזמנת? לא תקבלי צ'ק! בינג'מין ונטלי/GettyImages, Pascal Le Segretain, Alberto E. Rodriguez

עוד הוסיפו הנשמות הטובות כי האירוע כולו היה אינטימי וסודי במיוחד. "הוזמנו רק כשישים אורחים", הסביר מקורב והוסיף, "נטלי לא שלחה הזמנות וספק אם אפילו השמלה שלבשה היתה חדשה".

כאילו לא די בכל זאת, למקור הפטפטן היה גם מה להגיד על התפריט של החגיגה, "האורחים נהנו מתפריט שכולו על טהרת הצמחונות, ממש כמו נטלי, היא לא הסכימה שיהיה שם בשר בכלל". קבנוס? משהו?

מתוך הסרט "ברבור שחור". פורום פילם,
ככה היית צריכה להתחתן. פורטמן ב"ברבור שחור"/פורום פילם

בפרקים הקודמים: פורטמן (31) ומלפייה (35) הכירו לפני כשנתיים על סט הסרט "ברבור שחור", שם כיכבה השחקנית הישראלית בדימוס. השניים "יצאו מהארון" בטקס האוסקר בשנת 2011, אז זכתה השחקנית בפרס ובנאום הזכייה שלה הודתה ל"אהבתה היפה, בינג'מין", על שנתן לה את התפקיד הטוב ביותר שיכלה לבקש.

לפני כשנה, נולד לשניים בן זכר שזכה לשם המבטיח אלף (כן, כמו האות). העולל המושלם, שכבר הספיק לבקר בישראל ולהכיר את המשפחה המתגוררת בצפון תל אביב, חגג יום הולדת שנה בחודש יוני האחרון, אז ככל הנראה קיבלו ההורים את הרעיון להחליף טבעות ולהפוך את הכל לרשמי. שנאמר: קולולו.

גם לוואלה! סלבס קוראים על שם אות. אולי בגלל זה אף אחד לא קורא לה.

בדרך לחופה: פורטמן ומילפייה טסים ללוס אנג'לס רגע לפני החתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully