וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בבית המשפט: נטלי פורטמן נגד שחקן הודי

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splash news

30.7.2012 / 10:24

הישראלית הכי הוליוודית שיש, מאיימת לתבוע שחקן הודי, לאחר שזה אמר בראיון שהוא משתתף בסרט בו היא מככבת. וואלה! סלבס חיה בסרט הודי

מתברר שלנטלי פורטמן אין חוש הומור מפותח, שלא לומר כי כי מדובר בבחורה רצינית במיוחד. הוכחה לכך היא הסיפור הבא שהסעיר את תעשיות הבידור גם בהוליווד וגם בבוליווד.

לפני כשבוע התראיין השחקן הבוליוודי, סייף עלי חאן באחד מכלי התקשורת וזרק פצצה לאוויר העולם כשסיפר שהוא וההוליוודית הרותחת עובדים על סרט חדש בשם "רומקום".

נטלי פורטמן. Sharky / Splash News, ספלאש
מי מתעצבן?/ספלאש, Sharky / Splash News

עד כאן הכל טוב ויפה, אלא שדמיון לחוד ומציאות לחוד ולאחר מספר שעות, כשהשמועות הגיעו גם לאוזניה של הברבורה השחורה וההמומה, התברר כי חאן בדה את כל הסיפור מליבו ומדובר בשקר אחד גדול. פורטמן לא קיבלה את השקר כמחמאה, והחליטה שלא להישאר חייבת. במקום להתעלם, זו שילחה בבוליוודי את אנשיה שהבהירו לו כי אם לא יתוודה על שקריו בתקשורת, הם יאלצו לגרור אותו לבית המשפט ולגזול מכיסו לא מעט ירוקים. אמאלה.

נטלי פורטמן. Sharky / Splash News, ספלאש
מאיפה הילד נושם? בנג'מין ואלף/ספלאש, Sharky / Splash News

אם או בלי קשר לפרשה, בסוף השבוע האחרון חזרה הפורטמן ובעלה החתיך בנג'מין מילפייה ביחד עם בנם אלף וכלבם וויז, לביתם שבלוס אנג'לס לאחר חופשה קצרה בתפוח הגדול. מתברר שהחבורה לא ממש ששה לראות את צלמי הפפראצי שחיכו להם בשדה והעדיפו לשמור על קור רוח. בזמן שפורטמן אחזה בתיק, בו רבץ הכלבלב החמוד, בעלה החזיק את אלף ועשה ככל שביכולתו על מנת להסתיר אותו מהצלמים.

וואלה! סלבס תבעה את אמא שלה פעם. מישהו היה צריך לשלם על הניתוחים הפלסטיים, לא?

איך תראה החתונה של נטלי ובנג'מין?

אלף, על שום מה? מצעד השמות הביזאריים של ילדי הוליווד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully