וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד השמות הביזארים של ילדי הסלבס

וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

21.4.2012 / 0:36

שיילו ג'ולי פיט

עם כל הכבוד לשמות מהתנ"ך, שיילו, שמה של העיר המקראית, הוא לא בדיוק השם עליו חושבים כשמחפשים את השם הנכון לילדה שלך. אבל אצל אנג'לינה ג'ולי כמו כל דבר, גם הילדים שלה צריכים להיות מיוחדים . אבל סליחה, מה רע עם שרה, לאה ורחל?

אפל פאלטרו

תפוח! כן, תפוח, זהו שם בתה של גווינת' פאלטרו. אם אתם מחפשים משמעות מיוחדת או בעלת ערך מסוים, אתם יכולים להפסיק. בראיון שנתנה, סיפרה האמא המאושרת כי הבחירה בשם הייתה מקרית ביותר. "בעיקרון, השם נבחר כשהייתי בהריון, אבא שלה אמר יום אחד, 'אם זו בת שמה צריך להיות תפוח', ולי זה נשמע לי כל כך מתוק. את יודעת, תפוחים הם מתוקים. פשוט חשבתי שאם זה נשמע מקסים, אז למה לא?" למה? ככה. מצד שני, עם שם כמו גווינת', למה אפשר לצפות?

קוקו ארקט קוקס

תודו שהיה הרבה פחות מטריד לדעת שקורטני קוקס ודיוויד ארקט קראו לבתם קוקו על שם המעצבת קוקו שאנל? אז זהו, שלא ממש. על פי מקורות יודעי דבר, השניים תכננו לקרוא לפעוטה קורטני קוקס התינוקת, אבל מאחר שעל פי מנהגי היהדות, דתו של ארקט, אסור לקרוא לתינוקת על שם אמה, אם היא עדיין בחיים ולכן החליטו השניים על הקיצור קוקו. אתם יודעים, ככה לאחר מותה של קורטני, לבת שלה תהיה אופציה לחזור לשם המקורי.

אלף פורטמן

א' זה לא אוהל, זהו שם בנם של הישראלית נטלי פורטמן ובן זוגה בנג'מין מילפייה. מאחר והשניים מאוד קנאים לפרטיות שלהם, אף אחד לא באמת יודע מה הפירוש, אבל על פי הפרסומים מעבר לים, הפירוש די פשוט, מדובר כמובן, באות הראשונה בשפה העברית. אז מי אמר שא' זה לא אוהל?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

קל-אל קופולה קייג'

סופרמן קם לתחייה ולא סתם, הוא הבן של ניקולס קיי'ג. כמה הזוי, ככה נכון. השחקן ההוליוודי הנחשב, החליט לקרוא לבן שלו קל-אל על שמו של לא פחות מכוכב סופרמן. אתם חושבים שזה הזוי? חכו עד שתשמעו ששמו האמצעי של הבן הוא קופולה, על שמו של הבמאי המוערך פרנסיס קופולה, שהוא במקרה גם הבן דוד של קייג'. ביזאר הוליוודי זה לגמרי כאן.

קינגסטון קוסדל

לא, לא הגעתם לג'מיקה, זה בסך הכל השם של בתה של גוון סטפני. הפירוש לשם המוזר, אם אתם חייבים לדעת, הוא באמת על שם עיר הבירה של ג'מייקה. מתברר שלזמרת המטורללת יש חיבה יתרה לעיר החמה. לוואלה! סלבס יש חיבה מיוחדת למשולש ברמודה, מה זה אומר?

בלנקט ג'קסון

השמיכה הכי עשירה בהוליווד, היא ללא ספק בנו של מייקל ג'קסון. ברגע של טירוף, לא שהיו חסרים כאלו, החליט מלך הפופ, לקרוא לבנו בלנקט. פשוט כך. אם אתם מנסים להיכנס למוחו של הדיווה ולהבין מה הפירוש, שיהיה לכם בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully