וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ראשונות: נטלי פורטמן בישראל

וואלה! סלבס | צילום: גיגי, אור סיט

1.1.2012 / 14:00

נטלי פורטמן הגיעה לביקור מולדת ביחד עם הבעל והתינוק החדש אלף. צוות של "ערב טוב עם גיא פינס", תפס אותה בביקור פרטי בצפון תל אביב. וואלה! סלבס פרובנציאלית

נטלי פורטמן היא אמנם בעלת שורשים ישראליים ותמיד מתגאה בכך, אך כשזה מגיע לביקורים בארץ, השחקנית מאמצת לה גינונים הוליוודים במיוחד.

רגע אחרי שדווח כי פורטמן נחתה בישראל ביחד עם בעלה בנג'מין מילפייה ובנה הבכור אלף (כן זה השם!), החלו צלמי הפפראצי לדלוק בעקבות הזוג. פורטמן, שכבר חוותה על בשרה מנחת זרועם של הצלמים הישראליים, לאחר שבביקור האחרון גרמו לה לשבת בשדה התעופה ולבכות, החליטה שהפעם היא לא לוקחת סיכונים. ההוליוודית שכרה נהג פרטי שילווה אותם פלאס שני מאבטחים שישמרו עליהם מפני אותם הצלמים.

נטלי פורטמן. גיגי
מאבטחים ונהג זה א' ב'. נטלי ואלף/גיגי

ביום שישי בצהריים, הצליח לעלות על עקבותיהם צוות של מגזין הבידור "ערב טוב עם גיא פינס" והביא תיעוד בלעדי של המשפחה, שישודר הערב, לאחר שערכו ביקור פרטי בבניין מגורים בשכונת רמת אביב שבצפון תל אביב.

כזכור, פורטמן ובעלה הכירו במהלך הצילומים לסרט "ברבור שחור", בזכותו גם זכתה השחקנית בפרס האוסקר ולפני כחצי שנה ילדה פורטמן את בנם הבכור. השניים הגיעו לישראל לאחר ביקור בצרפת, שם גדל מילפייה. בישראל הם הספיקו לטייל בכותל המערבי, בים המלח וכאמור בתל אביב. מחר (ב') אמורה המשפחה לעזוב את ישראל. ביוש.

וואלה! סלבס בורחת מצלמי פפראצי כבר שנים, לאחר שגרמה להם לפרסם תמונות שלה בטענה שהיא בת הזוג החדשה של טום קרוז.

נטלי פורטמן. גיגי
א', בכותל כבר היית?/גיגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully