וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק? אשטון קוצ'ר ודמי מור מתחממים

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

29.5.2012 / 0:00

מקורבים לזוג הפרוד הכי לוהט מספרים שאשטון ודמי נפגשו החודש כמה וכמה פעמים ומדברים על הסיכוי לקאמבק. וואלה! סלבס יאללה, סולחה

אחרי פחות משנה של רווקות, אשטון קוצ'ר ודמי מור עושים סימני מיאוס ורצון הדדי לחזור זה לזרועותיה של זו. מקורבים לשניים מספרים שהכוכבים נצפו בשבוע שעבר מסתודדים במסיבת היום ההולדת של גורו הקבלה שלהם, הרב יהודה ברג.

אשטון קוצ'ר, דמי מור. Stephen Lovekin/Staff, GettyImages
יש סיכוי? אשטון ודמי/GettyImages, Stephen Lovekin/Staff

יודעי דבר מתוך המרכז לקבלה בלוס אנג'לס, סיפרו לאתרי רכילות בניכר כי זוהי לא הפעם הראשונה שאשטון ודמי נפגשים ודנים בזוגיות שלהם, "הם בודקים את המשך הדרך המשותפת שלהם", סיפרה יודעת דבר והוסיפה כי הפגישה במסיבת יום ההולדת של הרב שגם נכח בחתונתם, היא צעד נוסף לקראת הסולחה המדוברת.

"הנישואים המוצלחים שלי, הם תוצאה של לימודיו והנחייתו של הרב ברג", כתב אשטון קוצ'ר בספרו של הרב, אך כזכור, בסוף השנה שעברה פרסמו צהובוני העולם כי אשטון לא הצליח לשמור על הג'חנון שלו במכנסיים, ושילח אותו לסיבוב אצל איזו מעריצה מתלהבת שתקפה אותו במסיבה.

מיד לאחר הפרידה מור אושפזה בבית מטורללים בלוס אנג'לס, לאחר שהשילה לא מעט קילוגרמים ממשקלה וערבבה כמויות היסטריות של תרופות, מה שקרם להתמוטטות. הוא בתגובה החליט לבלות זמן איכות עם הזמרת ריהאנה.

וואלה! סלבס עשתה סולחה עם הדיאטנית שלה, לאחר שבהתקף רעב ניסתה לנגוס לה באף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully