וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי בבית המשפט

וואלה! סלבס | צילום: שוקה כהן

1.3.2012 / 14:23

אחרי שבילתה בהוליווד, הדוגמנית הבינלאומית הגיעה הבוקר לבית המשפט המחוזי בתל אביב, להעיד במשפט נגד חברת סאני. וואלה! סלבס אובג'קשן וזה

את בר רפאלי אתם רגילים לראות על שטיחים אדומים, במסיבות נוצצות, באמבטיה, בחופשות שוות ובעיקר עם חברים מפורסמים והורסים לא פחות ממנה. הבוקר (ה'), התעוררה הרפאלי למציאות אחרת ונאלצה להתייצב בבית המשפט המחוזי בתל אביב, למרות שבוודאי הייתה מעדיפה לרבוץ על חוף ים שטוף שמש וצלמי פפראצי.

בר רפאלי. שוקה כהן
כבוד השופט/שוקה כהן

אין לכם מה לדאוג, הדוגמנית ההורסת לא ביצעה שום פשע חמור, אלא הגיעה לתת עדות במשפט שהיא מנהלת נגד חברת סאני לאחר שבעבר רפאלי שימשה כפרזנטורית שלהם.

בר רפאלי. שוקה כהן
אובג'קשיין/שוקה כהן

כזכור, בשנת 2006, הצטלמה הרפאלי לפרסומת של סמסונג ומיד לאחר שהפרסומת עלתה, תבעה הבלונדה את החברה. לטענתה, "סאני" המיצגת את סמסונג בארץ, השתמשה בדמותה ובצילומיה שלא בהתאם לחוזה שנחתם בין הצדדים ולטענתה הנתבעים הוליכו אותה שלל. לדבריה של רפאלי, את החוזה, שעליו חתמה, שינו הנתבעים או מי מהם, ולשימושים שהותרו לעשות בסרטון ובצילומים נוסף פתאום גם קולנוע. הדוגמנית טוענת כי תוספת זו היא זיוף וכי הצגת הסרטון והצילומים שלה בקולנוע כלל לא נדונה ולא הוסכמה.

בר רפאלי. שוקה כהן
שנינו יחד תחת מטריה אחת/שוקה כהן

בנוסף, טענה רפאלי כי במהלך הצילומים לפרסומת, נכחו צוותי תקשורת על סט הצילומים, ששידרו את כל ההכנות והצילומים בשידור חי ללא ידיעתה.

בר רפאלי. שוקה כהן
בית המשפט/שוקה כהן

במהלך הדיון, התעסקו הצדדים בעיקר בשאלה: כמה כסף באמת מגיע לדוגמנית. כל צד הביא את הטיעונים שלו לסכום שלדעתו מגיע לדוגמנית ונימק מדוע. לאחר שסיימה רפאלי לטעון את טיעוניה ולהעיד, היא עזבה את המקום.

וואלה! סלבס הלכה ללמוד משפטים והיום היא כבר יודעת לקרוא בלי ניקוד.

מה אתם אומרים על זה? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

הדרישות המוזרות של ז'אן קלוד ואן דאם שנוחת היום בישראל

תמיר ורדי מהאח הגדול משתולל בחתונה

בר רפאלי. שוקה כהן
ביוש/שוקה כהן
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully