וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן קלוד ואן דאם בארץ

וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

1.3.2012 / 11:18

לידיעת הפפראצי: ז'אן קלוד ואן דאם ינחת היום (ה') בישראל וישהה במשך שבוע בתל אביב. אה כן, יש לו גם דרישות מיוחדות הכוללות חדר כושר פרטי. וואלה! סלבס ניינטיז

נכו, אמנם לא מדובר בביקור מלכותי של מדונה או אשטון קוצ'ר, אבל היי, ז'אן קלוד ואן דאם הוא עדיין סוג של כוכב. תשאלו את הניינטיז, הם בטוח יתעלפו עליו.

הכוכב ההוליוודי בעל הגוף החטוב, ינחת היום (ה'), בשעות הצהריים בארץ הקודש וישהה כאן במשך שבוע שלם. מי שזכו לארח את ההוליוודי מהעבר הם אנשי מלון "דיוויד אינטרקונטיננטל" בתל אביב שנערכים לקראת הביקור המרגש. או משהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בביקורו האחרון בארץ. ואן דאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציפור לוהטת לחשה באוזנה של וואלה! סלבס כי הסלב שכח שימי הזוהר שלו כבר חלפו להם, ושלח למארחיו רשימת בקשות שכוללת בין היתר גם חדר כושר פרטי, בו יוכל להזיע ללא הפרעתם של פשוטי עם אחרים.

אם אתם חייבים לדעת, בניגוד לדיווחים על הביקור של בראד פיט בארץ, הפעם לא מדובר בגיחה למען צילומי סרט חדש או כל סוג של עבודה, אלא דווקא בחופשה פרטית לחלוטין שתכלול ככל הנראה ביקור במקומות הקדושים ומסיבות ללא הפסקה בתל אביב.

זו לא הפעם הראשונה של ואן דאם בארץ. למעשה זהו ביקורו הרביעי של השחקן בארץ הקודש. בביקור הראשון שלו בארץ, בילה ואן דאם בחברתה של ישראלית, יבואנית אופנה העונה לשם שירה סויסה (שהודחה ראשונה מריאליטי "הרווק"). השניים ניהלו רומן קצר ושהסתיים בפרידה ידידותית. בביקור אחר שלו, בשנת 2005 נצפה הסלב כשהוא מבקר במועדון חשפנות בתל אביב. מי יכול לנחש מה יעולל הפעם השחקן?

וואלה! סלבס ראתה את הסרט "חייל אוניבסרלי" וניסתה לחקות כמה תנועות של ואן דאם. זה נגמר בבית חולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully