וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: תמיר ורדי עושה גם חתונות

וואלה! סלבס | צילום: רונן אקרמן

1.3.2012 / 10:29

כולם כבר יודעים שאסור להגיע לחתונה עם שמלה לבנה, אבל מה קורה כשאחד האורחים נזכר שהוא מופע של אדם אחד וגונב את כל תשומת הלב? וואלה! סלבס בג'ננה

תמיר ורדי, העוף הכי מוזר ורגיש בבית "האח הגדול" כבר התרגל לפצוח במחולות ביזאריים, בכל פעם שנשמעת מוסיקה באזור. אך כפי שכבר נוכחתם לדעת, ורדי תמיד היה מסמר האיוונט כמעט בכל מקום בו נכח. גם אם מדובר בחתונה, בה אור הזרקורים שמור בדרך כלל לכלה.

רגע לפני הכניסה לבית האח, ורדי שינע את עצמו אל אירוע חתונה של חברים, כשלפתע שמע שיר שעשה לו שמח, וגרם לו לעוותת סלאש טרפת אופיינית. באופן די מוזר, הכלה, שככל הנראה נחשפה למחול השדים הזה בעבר, לא נרתעה (או הזמינה פרמדיקים) אלא בעיקר עודדה ונהנתה מהמופע המאולתר של מי שככל הנראה יזכה בריאליטי של המדינה.

כאמור, זו לא הפעם הראשונה שתמיר מראה לעולם שהגרסה הלבנטינית של "לורד אוף דה דנס על ספידים" זה הכי להיט. בעבר וואלה! סלבס חשפה עוד כמה הזדמנויות ששלפו ממתמודד הריאליטי הכי מתוק באזור את הפטריק סוויזי שבו. פעם אחת זה קרה באירוע אחר בו פרפר התמיר על פודיום זעיר לקול צהלות הקהל המשולהב, ופעם נוספת פיזז המתוק במהלך מילואים, אז ככל הנראה ניסה להחריד את האויב עם תנועות מאיימות.

אגדה סינית מספרת שבכל פעם שוואלה! סלבס מענטזת, עוד מלאך קופץ אל מותו.

מה אתם חושבים על תמיר? בואו לדבר על זה בפייסבוק

הדרישות המיוחדות של ז'אן קלוד ואן מבית המלון שמארח אותו בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully