וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומייגאד זה מתרבה: סנוקי בהריון

שירות וואלה! סלבס

1.3.2012 / 17:30

אחרי שהכחישה את השמועות על דבר ההריון שלה, כוכבת "חוף ג'רזי" הטראשית, סנוקי, מוכרת את ההודאה פלאס ראיון בלעדיים לאס וויקלי. וואלה! סלבס טראש זה קאש

כל טינאייג'ר אמריקאי יודע שעם כל הכבוד לקים קרדשיאן, כשזה מגיע לטראש, יש מלכה חדשה באזור ושמה סנוקי. כוכבת "חוף ג'רזי" הברברית הספיקה כבר לעשות הכל מול המצלמות: ללכת מכות, לקלל, באופן שיביך אפילו את הפיות המטונפים ביותר בעולם ואפילו לעשות את צרכיה על עצמה בסיום ערב רווי אלכוהול. אמיתי. אבל מתברר שיש דברים שהיא לא מוכנה לעשות, אלא אם כן משלמים לה. אחד מהם, הוא למשל, לענות על שאלות הנוגעות להריון שלה.

סנוקי (ניקול פוליצי). GettyImages
כמה סטייל, כמה פינאס. סנוקי/GettyImages

רגע אחרי שכל אתרי הרכילות דיווחו על הקילוגרמים שהשילה ואחרי שהכחישה בכל הכוח את השמועות על ההריון הטרי (אללי! זה מתרבה!), הסכימה הכוכבת הטראשית, למכור את ההודאה שלה פלאס ראיון עומק, לכל המרבה במחיר. מי שזכה היה המגזין "אס וויקלי". מי שפחות התרגשו לקרוא את הסקופ היו אנשי רשת MTV, ששפכו ערמות של דולרים על הריאליטי החדש בכיכובה של ההריונית, בו היא אמורה לבלות בניו יורק, להשתכר, לחגוג ובעיקר לעשות בושות. אופסי.

במקום להבין את הרמז ולשלוח את הכוכבת לגלות ארוכה באיזו תוכנית מייקאובר אקסטרים, שתהפוך אותה לראויה לזמן מסך, החליטו ברשת להקדים את הצילומים. וכך, רגע לפני שהבטן שלה הופכת לעוד יותר גדולה, מתרוצצת לה הסנוקי ברחובות ניו יורק, נותנת בדרינקים ומסתירה את הכרס המתהווה שלה עם תיק צד גדול.

וואלה! סלבס ניסתה להסתיר את הכרס עם קיטבג צה"לי. זה רק גרם לקיטבג להראות קטנה יותר.

מה אתם חושבים על סנוקי? בואו לרכל איתנו בפייסבוק

תמיר מהאח הגדול משתולל באמצע חתונה

ג'סטין טימברלייק חוגג יומולדת ו-וואלה! סלבס חוגגת עליו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully