וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 בום: ג'סטין ביבר חוגג יום הולדת 18

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

1.3.2012 / 0:01

תגידו מזל טוב: ג'סטין ביבר חוגג היום (ה') 18 שנות קיום, במקום מתנה, קבלו 18 עובדות מפנקות במיוחד שלא בטוח שידעתם על הזמר. וואלה! סלבס בייבי, בייבי, בייבי

1. ג'סטין ביבר ניצל ביום אחד מגורל של יום הולדת אחת ל-4 שנים ונולד בתאריך 1.3.94. אם אתם חייבים לדעת, אז הזמר הגיח לאוויר העולם כשהוא אוחז בשם האמצעי דרו ושוקל 4 ק"ג.

2. כשהיה בן 7 חודשים, הוריו התגרשו, מה שעודד שני מעריצים לרכוש כרטיסים אל מאחורי הקלעים של אחת מההופעות שלו רק כדי להגיד לזמר: "ההורים שלך התגרשו, והכל באשמתך. אידיוט!". חמודים.

3. ביבר אגב, הודה לאחרונה כי הוא עדיין מזיל דמעה בכל פעם שמישהו אומר לו משהו רע ומעליב אותו. אין לכם מה לדאוג לו, כי על כל מילה רעה שהוא שומע, יש לא מעט פרגונים. רוצים הוכחה? בכל שבוע מצטרפים לעמוד המעריצים של ביבר בפייסבוק ממוצע של כ - 207,788 מעריצים. כל אלה מצטרפים ל-11 מיליון ערוצי יו טיוב ו-17 מיליון העוקבים שיש לו בטוויטר.

4. בניגוד לבתו, הנשיא אובמה לא מעריץ את ביבר. למען האמת כשנשאל על הנושא, הודיע: "אין לי אפילו שיר אחד של ג'סטין באייפוד שלי". וטוב שכך.

5. במקרה ותהיתם, השווי הכספי של כל המעריצים של ביבר ברשתות חבריות, עומד על סדר גודל של כ- 153 מיליון דולר. כסף כיס.

לני קרביץ עם ג'סטין ביבר. Tim Mosenfelder, GettyImages
הוא דווקא כן מעריץ את הביבר. ג'סטין ולני קרביץ/GettyImages, Tim Mosenfelder

6. אפרופו כסף כיס, אם תרצו שהזמר הצעיר יזמר לכם במסיבת יום הולדת פרטית, אתם מוזמנים להיפרד מסכום פעוט (ומפתיע!) בין 2000 ל-8000 דולרים פר הופעה. אייל גולן עולה יותר.

7. את הכסף שהוא מרוויח שורף ביבר על מתנות לעצמו ולמקורביו. בחג המולד רכש לחברו הטוב רכב חדש, את עצמו פינק במספר רכבים בשווי של כמיליון דולר ובנעלי ספורט של גוצ'י במחיר 522 דולרים.

8. ג'סטין לא רק מבזבז את הכסף שלו, אלא גם עושה נזקים לאחרים. במהלך צילומים לקליפ שלו, נהג הביבר בבנטלי שהיתה על הסט ועשה תאונה קטנה. הוא יצא ללא נזק, ההפקה שילמה למוסכניק 50 אלף דולר על תיקון הרכב היוקרתי.

9. הזמר גורם גם למעריצים שלו לבזבז כסף. איך? ובכן, בעיר הולדתו בקנדה, תספורת "ג'סטין ביבר" עולה 150 דולר! משהו
באזור ה-450 שקלים. מציאה.

ג'סטין ביבר. GettyImages
כמה הייתם משלמים על התספורת הטפשית הזו?/GettyImages

10. אל תקנאו בביבר, ההתחלה שלו לא היתה קלה כל כך. בגיל 12 הגיע רק למקום השני בתחרות שירה קיקיונית שהתקיימה בעירו, הוא היה תלמיד מעפן שקיבל ציונים מבעסים (וזייף ציונים טובים יותר כדי שאמו לא תתהפך עליו). כשהוא לא למד היסטוריה, ביבר לימד את עצמו לנגן על גיטרה, פסנתר, תופים וחצוצרה. כיום הוא כל כך עסוק, עד שאין לו זמן לחיי חברה אמיתיים ולשינה. מקורביו מספרים שהזמר ישן רק שש שעות בלילה.

11. המגלומן הצעיר נישק פעם פוסטר של עצמו וסיכם את החוויה למען לאנשים ההמומים שסביבו: "שיואו, אני מנשק מעולה". כן, אתה גם גייז לייט.

12. החיה האהובה על ביבר היא ג'ירפה. שתדעו.

13. ג'סטין הוא אחלה גבר שלא מפחד כמעט משום דבר: חוץ מסופות רעמים שמצליחות להלחיץ אותו ולהדיר שינה מעיניו. אה כן, הוא גם נכנס להיסטריה כשהוא צריך לעלות במעליות. חוצמזה, ביבר לא מתלהב מהקונספט של "ליצנים". גם הם עושים לו רע. עוד משהו? כן. חתולים. ביבר חלם פעם שחתול אוכל אותו. מאז הוא לא מתקרב אליהם. מה שג'סטין כן אוהב זה כלבים, במהלך צילומי קליפ שיחק עם כלב שהיה על הסט. הכלב קצת פחות התלהב והשתין על הזמר ההמום.

ג'סטין ביבר. AP
תביא נשיקה יא זכר לוהט שכמוך! ג'סטין ועצמו/AP

14. בעבר נרשמו 3 התקפי עצבים על בנות. הראשונה היתה במהלך סיבוב ההופעות שלו, כאשר מעריצה הציעה לו נישואים והוא אמר לה "תמצצי לו", מי זה אותו "לו" שהיא צריכה לענג? לא ברור. התקף זעם שני התגלה במהלך בילוי במיאמי כששלף אצבע משולשת מול מעריצה מטורללת ולקינוח וחטף ג'ננה על רקדנית בקליפ שלו, שלטענתו "לא באמת יודעת לרקוד וצריכה ללכת הביתה".

15. אל תחשבו שהוא שונא נשים, בביקור האחרון שלו בגרמניה, למד להגיד "Ich Liebe Dich" (אני אוהב אותך). הוא ניסה את השורה הזו על מעריצה. היא התעלפה. מטומטמת.

16. אפרופו מעריצים מטומטמים: ביבר ישב בחדר המלון שלו וחש רעב קל בבטנו. אז במקום להזמין רום-סרוויס, תלה שלט מחוץ לחלון חדרו: "לכו למקדונלדס ותביאו לי ביג מאק!". הסניף הסמוך לא עמד בעומס וסגר את הדלתות.


17. ג'סטין מדבר צרפתית שוטפת, אבל אוהב מבטא אוסטרלי. תודו שלא הייתם יכולים לחיות בלי פיסת המידע הזו.

18. גם אתם קראתם שהראל סקעת מעוניין בחמישה ילדים? ובכן, בראיון לעיתון אמריקאי סיפר הביבר שהוא יסתפק רק בחבורה של שלושה ילדים. מאותה האמא, אם אפשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצה ילדים. אבל לא ממנה. ביבר והשערורייה האחרונה שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואחד לשנה הבאה: לפני שאתם מזמינים את ג'סטין לצ'ייסר לכבוד יום הולדתו ה-18, כדאי שתדעו שהזמר לא שותה אלכוהול. הוא מפחד לאהוב את זה. מסקנה: תצטרכו למצוא דרך אחרת לתת לו ברופי. בהצלחה.

וואלה! סלבס חוגגת יום הולדת 18 כבר עשרים שנה ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully