וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכסף הגדול של אדל בספלוב וטום קשתי

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

27.2.2012 / 7:00

חשבתם שצריך לזכות במקום הראשון כדי שהחיים שלך ישתנו מקצה לקצה? תשאלו את אדל בספלוב וטום קשתי שקוטפים קמפיינים ועשרות אלפי דולרים. וואלה! סלבס הלוואה

לא מעט כוכבי ריאליטי פנו לתכנית כשהם חסרי פרוטה ומחפשים פרסום מהיר ודרך נוספת להזרים מזומנים לחשבון. אדל בספלוב היתה רק תלמידת בית ספר שהגיעה ל"המירוץ למיליון" עם בן זוגה שוער הכדורגל, טום קשתי, וחלמה על כסף קל וטיולים מסביב לעולם. היום, מספר חודשים אחרי סיום הצילומים, היא כבר דוהרת על מספר קמפיינים וכמה עשרות אלפי דולרים מדווחים.

לפי מקורבים לפליטת הריאליטי, לאחרונה פנו אליה מספר גופים גדולים בבקשה לשכור את שירותיה. אחת מהחברות היא נעלי "לורן" שהתהדרה בפרזנטורית הלוהטת מורן אטיאס. אנשי החברה הציעו לבספלוב הצעירה 15 אלף דולר תמורת הזכות להשתמש בכפות הרגליים המיוחסות שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערוץ החיים הטובים. אדל וטום/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד חברה שהודיעה כי תשמח לפתוח את פנקס הצ'קים ולפנק את בספלוב בכמה עשות אלפי דולרים, היא חברת הלבשה אמריקאית, שהסכימה לשלם לא פחות מ-30 אלף דולרים לבספלוב המאושרת, שחזרה אתמול (א') בערב מביקור משפחתי בן שבוע ברוסיה.

אל תדאגו לצמוד החמוד של בספלוב, טום קשתי, כי גם הוא זכה לקמפיין משלו. רשת מוצרי השיער "אגו" (שפנתה גם לליהיא גרינר), הציעה לקשתי לקמפיין את מוצריהם. כאילו לא די בזה, קשתי עתיד להיכנס בקרוב לאולפן ההקלטות כדי להקליט את השיר החדש שלו.

יריב נתי, הסוכן של אדל וטום, מצליח לכם!
"אדל נמצאת כרגע לפני גיוס, לשמחתנו היומן שלה עמוס עד למועד הגיוס".

45 אלף דולר לשני קמפיינים?!
"מטבע הדברים אדל מאד מבוקשת כרגע והתמחור שלה בהתאם".

גם היומן של וואלה! סלבס מלא. בעיקר בדברים שהיא לא תעשה לעולם.

מה אתם אומרים על זה? בואו לדבר איתנו בפייסבוק

אוסקר 2012: ג'ניפר לופז חושפת פטמה?

מפרגנות: החיים החדשים של קים בוסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully