וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר 2012: ג'ניפר לופז חושפת פטמה?

שירות וואלה! סלבס

27.2.2012 / 9:00

הכוכבת הלוהטת בסך הכל רצתה להגיש את הפרס על התלבושות הכי טובות, אלא שאז התלבושת שלה בגדה בה ופטמתה הלטינית והשובבה פרצה החוצה. וואלה! סלבס הציץ מציץ

טקס האוסקר, אם תרצו או לא, הוא בעצם ההזדמנות הכי טובה שיש לכוכבות הוליווד להציג את ההאוטפיט הכי הורס שהניבו החיפושים הקדחתניים שלהן, בקרב מעצבי האופנה הבינלאומיים.

ג'ניפר לופז, בעלת הגוף הכי בוטילישסי בתעשייה, דפקה הופעה כשהגיעה לשטיח האדום בשמלה סמי שקופה, של מעצב העל זוהיר מוראד, והוכיחה לכל הבנות שגם אם לא זוכים באוסקר, עדיין אפשר לגנוב את ההצגה.

ג'ניפר לופז. AP
ג'ניפר לופז/AP

אך רצה הגורל, או במקרה הזה מעצב האופנה, ובאופן אירוני, דווקא כשהג'יי לו עלתה להגיש את פרס האקדמיה לעיצוב התלבושות של השנה, לצד קאמרון דיאז, החליטה הפטמה הלטינית והרותחת שלה לבצבץ החוצה ולגרום לכולם לשכוח למה היא בכלל על הבמה.

מאוחר יותר, צייצה הסטייליסטית של הזמרת מריאל היין, שהפטמה בכלל לא צצה, "השמלה של ג'יי לו יצרה אשליה. הבדיחה היא על חשבון כל מי שחשב שראה משהו". אך משום מה, לסטייליסטית זה לא הספיק (כנראה שהיא הרגישה אשמה, או קיבלה צעקה או שתיים מהבוסית) והוסיפה, "השמלה עוצבה במיוחד עבור ג'יי לו על ידי זוהיר מוראד. השמלה מתאימה באופן מושלם לכל סנטימטר בגוף שלה ואין שום סיכוי שקרתה, איך אתם אומרים? בריחה של ג'יי לו" אם את אומרת.

אז מה אתם אומרים, רואים פטמה או שמדובר בדימיון פורה בלבד?

וואלה! סלבס לא מבינה על מה המהומה. היא חושפת את הפטמה שלה בכל סיטואציה שבה יש מעל שני אנשים.

אוסקר 2012: הלילה של הארטיסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואים או לא רואים, זאת השאלה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully