וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים החדשים של קים בוסי

וואלה! סלבס

27.2.2012 / 7:00

אחרי שלא מצאה אהבה בסדרת הריאליטי בה השתתפה, קים בוסי נרשמת ללימודים, עוברת דירה, מוציאה רישיון על אופנוע ומצטלמת לקמפין חדש. וואלה! סלבס מייקאובר

כל מתמודד ריאליטי יודע שהחיים שאחרי 15 דקות התהילה, הם החיים הקשים באמת. מי שהשכילה לזהות את הבעיה בזמן ולהקדים תרופה למכה, היא קים בוסי.

בוסי, כזכור, השתתפה בתכנית הריאליטי "שלוש", בה היא חיפשה אהבה לצד מיה רובין ושרית גומז, אך לצערה אף גבר לא באמת הצליח לכבוש את ליבה ולזכות לבלות איתה את שארית חייו. באסה להם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמפיין חדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך שלא כמו פליטי ריאליטי אחרים, הרווקה הלוהטת החכימה לעשות ומיד בתום הסדרה, כשהבינה שחוץ מ-15 דקות תהילה וקצת אבק כוכבים, לא נותר לה דבר מהתכנית, היא לקחה את עצמה בידיים והחלה לעבוד למען העתיד שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דירה חדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוסי, שנבחרה לאחרונה לככב בקמפיין מותג האופנה לצעירות mlLY, סיפרה על סט הצילומים, כי עזבה את בית אביה, דודו בוסי, ועברה לדירה משל עצמה ואף נרשמה ללימודי תואר ראשון באוניברסיטת ת"א, שם היא מפעילה את המוח שלה בחוג לתרבות עברית והיסטוריה של עם ישראל. מה?!

אם לא די בכך, לאחרונה הוציאה הגברת בוסי רישיון על אופנוע 500 סמ"ק ואם תחפשו טוב טוב, תוכלו לראות אותה מסתובבת בין חנויות למכירת אופנועים, כשהיא מחפשת אחר האחד שלה. אופנוע, כמובן.

וואלה! סלבס התחילה גם חיים חדשים אחרי שה FBI רצה לעצור אותה בגין הצצה למקלחות של מפורסמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רישיון חדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully