וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז זהבי עוקב אחרי אסי עזר

וואלה! סלבס | צילום: אלון שפרנסקי

8.2.2012 / 1:19

עוז זהבי פתח חשבון באתר לשיתוף תמונות וכל מה שהוא מצליח לעשות שם זה לעקוב אחרי החשבון של אסי עזר. לצערה של בר רפאלי, המנהלת קרב עוקבים עם עזר. וואלה! סלבס סטוקרית

יום חדש, סיפור חדש: אם טרם התאוששתם מהעובדה שעוז זהבי נוטש את הארץ לטובת קריירה הוליוודית, אז אין לכם מה לדאוג. עוד דרך לשמור על קשר עם הכוכב תהיה דרך חשבון האינסטגרם שלו. זהבי, שגילה את התוכנה לשיתוף תמונות רק לאחרונה, כל כך התלהב ממנה עד שמיד נרשם והחל לבהות בתמונות של אחרים. הבעיה: זהבי לא ממש יודע איך משתמשים בתוכנה ולכן לא בטוח שיעלה תמונות שיתארו מה עובר עליו בניכר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את התמונה הזו העלית לאינסטגרם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

החדשות על החבר החדש האינסטגרם שמחו מאוד את אסי עזר, אשר פצח לאחרונה בתחרות עם אחת, בר רפאלי, למי יש יותר עוקבים, בשיאה הכריז המנחה, כי יפרוש מהאינסטגרם אם רפאלי תעקוף אותו. זהבי כאמור נרתם למאמץ ותומך בעזר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואת זו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם נטלי דדון שמעה על העזיבה של זהבי והחליטה להזדרז ולהפגיש את הכוכב עם ילד חולה סרטן שהכירה בנסיעה לארה"ב. הילד מעריץ את זהבי וחולם ללחוץ את ידו, אז דדון ניצלה את קשריה וניסתה ליזום פגישה בין הילד לזהבי במהלך צילומי הקמפיין של האחרון ל"רנואר", שנערכו אתמול (ג'), התקשרה ליחצנית וביקשה ממנה ליזום מפגש. לצערם, זהבי, שהיה לחוץ בזמן, ביקש מדדון שתגיע עם הילד אל מאחורי הקלעים של תצוגת האופנה של המותג, שם ישמח להיפגש עם הילד ולשוחח עימו.

וואלה! סלבס פתחה חשבון אינסטגרם, אבל הוא נסגר לאחר שהעלתה תמונות שלא עשו טוב לשאר הגולשים.

הראל סקעת ואסי עזר רבים על בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully