וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת ואסי עזר רבים על בר רפאלי

וואלה! סלבס

26.1.2012 / 10:00

הראל סקעת פלירטט עם השכנה שלו, בר רפאלי בטוויטר. הדבר לא מצא חן בעיניי אסי עזר, שהתערב בשיחה והזהיר את הזמר שיתרחק או שהוא יטפל לו במיתרי הקול. וואלה! סלבס מיאו

הראל סקעת בסך הכל רצה להתחנף לשכנה ההורסת שלו, בר רפאלי, אז הוא כתב לה שהוא זומם לגנוב לה את מקום החנייה במגדל W, אותו בניין יוקרה בו שניהם מתגוררים. הדוגמנית כתבה לו בתגובה, שמן הראוי שקודם יזמין אותה לאיזה קפה און דה האוס ואז אולי היא תשקול לתת לו את מקום החנייה שלה, כשהיא נמצאת בחו"ל. שזה בערך 360 יום בשנה.

הזמיר התימני התלהב מהרעיון, בכל זאת לא כל יום דוגמנית בינלאומית מרשה לך להשתמש במקום החנייה שלה, ומיד הזמין אותה לקפה פלאס ג'חנון מתוצרת ביתית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלישיית מה קשור. אסי, בר והראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

השניים יכלו להמשיך להתרפק האחד על השנייה במשך זמן רב ולגרום לכל הגולשים רק לפנטז על הג'חנון שהוא יאכיל אותה, אבל אז נכנס תימני אחר לתמונה - אסי עזר, שהזכיר לגברת רפאלי שהיא כבר תפוסה. המנחה של האח הגדול כתב לחברה הטובה שלו (ולא לאקס המיתולוגי שלו, סקעת), "הלו, משבצת ההומו התימני בחייך כבר תפוסה. תגידי ל"שכן" שלך שילך לתפוס לו חתלתלה אחרת, לפני שאני אטפל לו במיתרי הקול". אמאלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם זו סוג של זוגיות. בר ואסי מלרלרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרפאלי מיד יצאה להגנת השכן שלה וכתבה לאסי: "הלו.. שנינו יודעים שאתה רכרוכי כחילזון.. מה אתה משחק אותה קרנף?".
סקעת לא נשאר אדיש והוסיף: "יופי, עכשיו הגברת המלמדת תוכל לכתוב טור כפול.. על שאני מפלרטט עם בחורה ואתה מרוכז בעצמך". למי שלא הבין את כוונת המשורר, סקעת התכוון כאמור לעיתונאית אריאנה מלמד שכתבה ביקורות קוטלות במיוחד על שני הגברברים, מה שגרר את תגובתו של עזר, "אתה ממש אובססיבי אליה".

כשרפאלי ראתה שהעניינים מתחילים להתחמם היא ניסתה להרגיע וכתבה לשניהם: "תרגישו חופשי להמשיך. לא משנה כמה אתם לא נמשכים אליי. וויכוחי האהבה האלו גורמים לי לחוש נחשקת. מ ה מ ם", מה שקצת העליב את סקעת שענה לה בחצי הומור: "לא מבין את הקביעה הזאת שאין משיכה". אתם כבר יכולים לנחש שעזר לא עבר על זה בשתיקה וכתב לו: "אתה גיי חבוב. גם אם זו בר רפאלי".

למי ששכח, הקנאה בין סקעת לעזר לא מקרית: בראיון בו יצא סקעת מהארון, הוא סיפר על כך שתקופה מסוימת ניהל רומן סוער עם מנחה האח הגדול.

לוואלה! סלבס יש מקום רק לתימני אחד בחייה. חופני כהן וואלה! סלבס חולה עלייך.

מי יותר מתאים לבר - אסי או הראל? בואו לדבר על זה בפייסבוק.

מה הקשר בין בר רפאלי למסי?

מה הקשר בין בר רפאלי לקמרון דיאז?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully