וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת עושה את ספרד

וואלה! סלבס

17.1.2012 / 0:06

הראל סקעת רצה קצת מנוחה מכל ההמולה הישראלית, אז הוא ארז כמה חברים וטס למדריד. ולא, עידן רול לא היה על אותה טיסה, למקרה ותהיתם. וואלה! סלבס נותנת בקסטיינטות

להראל סקעת כנראה נמאס מכל ההתעסקות בחיים הפרטיים שלו, ולאין ספור השאלות והשמועות שצצו לגבי הזוגיות שלו עם עידן רול, אז הוא החליט להוציא את עצמו לחופשה.

סקעת, שבדרך כלל מעיד על עצמו כמלח הארץ, החליט לנפוש הפעם דווקא בממלכה הספרדית. אז הוא ארז כמה חברים ומזוודה וטס לו למדריד לשתות קאווה, לצפות במלחמות שוורים ולטייל בין המבנים של גאודי. אם אתם כבר מתגעגעים, אתם יכולים להפסיק, הזמר הגאה ישוב בימים הקרובים לישראל להמשך ההופעות שלו.

הראל סקעת. רויטרס
אבלה אספניול? הראל/רויטרס

ועכשיו לפרט היותר מעניין: אם תהיתם לטיב היחסים בין הסקעת לבן הזוג / האקס עידן רול, וואלה! סלבס כאן בשביל לספר לכם כי רול לא הצטרף לנסיעה. בנוסף, מקורבים לזמר מספרים כי השניים, אשר רבות דובר על הקאמבק שלהם, עדיין לא חזרו האחד לזרועות השני וכפי הנראה זה גם לא יקרה. חבל, היו חמודים ביחד.

כשוואלה! סלבס רוצה לחוש בספרד היא נכנסת לסניף הבורגר ראנץ הקרוב לביתה ומזמינה ספרדי כפול אקסטרא רוטב וחמוצים. סתם כי היא שמנה. סליחה, "גראסה", בספרדית.

איזה קטע, גם שי גבסו חוגג בספרד

אקטיביסט: הראל סקעת למען הלסביות

לא רק בספרד: סקעת מככב גם באזרבייג'ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully