וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת מככב באזרבייג'ן

דודי טל | צילום: רויטרס

8.12.2011 / 8:55

הראל סקעת אולי לא זכה באירוויזיון שנערך בנורבגיה בשנת 2010, אך מתמודד בקדם האירוויזיון של אזרבייג'ן, כל כך האמין בשיר והחליט להופיע איתו בתחרות. וואלה! סלבס בלי מילים

הראל סקעת הצליח להעפיל עד למקום ה-14, בתחרות האירוויזיון שנערכה לפני כשנתיים בנורבגיה, שם רינן מול כל אירופה את השיר "מילים" המרגש שלו.
לצערה של אומה שלמה, החיוך המפיל של הסקעת לא ממש עשה את זה לאנטישמים המצביעים, והזמר לא הצליח להחזיר את התחרות לירושלים. אממה, זמר אזרבייג'ני העונה לשם אורחן קרימילי התרגש כל כך מהשיר, עד שהחליט לבצע אותו בתחרות הקדם אירוויזיון של המדינה.

בגרסה האזרביייג'נית, הקדם אירוויזיון הוא לא פחות מאיוונט לאומי המתקיים על פני שבוע שלם. המתמודדים מתבקשים לשיר שיר חדש בכל יום: ביום הראשון-להיט עולמי, ביום השני-להיט אזרי, ביום השלישי –שיר אירוויזיון וביום הרביעי-שיר לבחירתם. הקהל מתבקש להצביע בהודעות טקסט מדי יום, וביום החמישי, מחברים את כל ההצבעות ורואים מי ניצח. מתישים

כאמור, אורחן ביצע את "מילים", של הראל סקעת ביום השלישי, וזכה ברוב הקולות האזריים, מה שזיכה אותו במקום בגמר הגדול ובסיכוי להגיע לתחרות האירוויזיון, שתתקיים קרוב לבית, באזרבייג'ן עצמה.

וואלה! סלבס ויתרה על חופשה בקריביים, נפנפה סופ"ש בפריס ונחרה בבוז מול הצעה לשופינג בניו יורק. היא חוגגת רק באזרבייג'ן.

שמעתם? הראל סקעת ועידן רול נפרדו

אולי גם את השיר החדש של סקעת יאהבו שם באזרבייז'ן

הביצוע המקורי של הראל סקעת בקדם אירוויזיון

  • עוד באותו נושא:
  • הראל סקעת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully