וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מספר חודשים הראל סקעת ועידן רול נפרדו

וואלה! סלבס

30.11.2011 / 12:52

אחרי מספר חודשים של זוגיות צמודה ודביקה, הראל סקעת והדוגמן החתיך, עידן רול, אמרו יאללה ביי ויצאו לעולם שכולו דייטינג. וואלה! סלבס ריבאונד

שמונה חודשים לאחר שיצאו מהארון, ודיגמנו זוגיות מעוררת קינאה לכל עבר, הראל סקעת והחבר הדוגמן \ ברמן \ סטודנט למשפטים שלו, עידן רול, סגרו את הבסטה, בשבוע שעבר, וחזרו לעולם הרווקות. בחודשים האחרונים שום מדור רכילות לא היה שלם ללא תמונה של סקעת ורול משוויצים באהבה שלהם ברחבי העיר. מי שפספס אותם בבית הקפה, זכה לבהות בהם בפארק, רוכבים על אופניים, מטיילים יד ביד או סתם רובצים על הבר.

גם עומר אדם נפרד מהחברה שלו.

הראל סקעת , עידן רול. אביב חופי
הראל סקעת , עידן רול/אביב חופי

תהיות ראשונות לגבי הזוגיות המתפוררת החלו לצוץ כאשר סקעת לא הגיע לפרגן לרול כשזה צעד על המסלול בתצוגת האופנה של ארגון הנוער הגאה, שסגרה את שבוע האופנה בתל אביב. כאשר נשאל באחד מהראיונות מדוע סקעת לא מוחא כף מהיציע, חייך רול במבוכה והשיב בהתחמקות. מקורבים לזמר סיפרו שסקעת תכנן אך היה בהופעה באותו הזמן.

כזכור, הראל סקעת יצא מהארון בתכנית ספיישל מיוחדת ששודרה בערוץ 2, לאחר אינספור ספקולציות לגבי הנטיות המיניות שלו ולא מעט רמזים שפוזרו בכלי התקשורת לאחר שסקעת לקח חלק בעצרת לזכרם של נפגעי הפיגוע בבר-נוער. לאחר מספר שבועות, תמונה ראשונה של הכוכב עם בן זוגו, פורסמה בעמודים האחוריים של העיתונים היומיים הגדולים. מקורבים לזמר מסרו לוואלה! סלבס שהשניים אמנם נפרדו, אך עשו זאת עם המון אהבה ופרגון הדדי ועדיין שומרים על קשר ומתראים מדי פעם.

אסף דרעי בשם סקעת :"אין תגובה".

וואלה! סלבס כבר רכשה גאלונים של גלידה ופחמימות ריקות ומזמינה את השניים לסשנים של התעודדות.

עצוב לכם שהם נפרדו? בואו לנחם אותם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully