וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסודות הכמוסים של משפחת קרדשיאן נחשפים

שירות וואלה! סלבס | צילום: gettyimagesbank

11.1.2012 / 14:24

אלמנתו של האב המנוח וגרושתו חושפות את הסוד הגדול של המשפחה ומספרות כי קלואי היא לא הבת הביולוגית של אב המשפחה. אה כן, ויש גם דראג קווין. וואלה! סלבס הבת החורגת

משפחת קרדשיאן שוב בכותרות והפעם שני הסודות הכמוסים ביותר של המשפחה נחשפים על ידי אלמנתו של אב המשפחה, אלן קרדשיאן ואישתו לשעבר ז'אן אשלי. השתיים טוענות בראיון למגזין הסטאר כי קלואי היא כלל לא בתו הביולוגית של רוברט. מה שאומר שהיא בכלל לא קרדשיאנית בנשמה.

"קלואי היא לא הבת שלו", סיפרה אשלי, שהתחתנה עם רוברט לאחר גירושיו מקריס, אמן של הקרדשיאנס, "הוא סיפר לי את זה מיד לאחר שהתחתנו", אמרה והוסיפה, "הוא פשוט הסתכל עליי ואמר את זה כאילו זה דבר ידוע 'טוב, את יודעת שקלואי היא לא הבת שלי?' ואני עניתי 'אוקיי' ובזה זה נגמר".

אלן, שנישאה לרוברט חודשיים לפני מותו לרלרה לכתב העיתון, "קלואי דיברה על זה כל הזמן", סיפרה האם החורגת, "היא לא דומה לכל שאר הבנות. היא גבוהה, יש לה גזרה אחרת, שיער בהיר ומתולתל. היא לא נראית כמו שלושת הילדים האחרים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משלוש יוצאת אחת. קלואי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוידוי של השתיים מצטרף גם לוידוי של אם המשפחה, קריס, שסיפרה בספר החדש שלה כי היא בגדה ברוברט. "רוברט שאל לא פעם אם קלואי שלו", סיפרה אלן, "כל אדם נורמלי היה שואל, אם ידע שאישתו בוגדת בו". עוד מספרת אלן כי רוברט סיפר לה שהוא וקריס כלל לא קיימו יחסי מין בזמן שהיא הרתה עם קלואי, "אבל הוא מעולם לא שקל בדיקת די.אן.איי", סיפרה, "הוא אהב אותה מאוד".

קחו שניה להתאושש מההלם ושימו לב לסוד הבא שנחשף:
אלן בעלת הפה הגדול, לא עוצרת וממשיכה לפלוט: הפעם סיפרה הג'ורה שבעלה של קריס ואביהן החורג של הבנות הכי מפורסמות בארה"ב, ברוס ג'נר, נוהג בזמנו החופשי, כשאף אחד לא רואה, לפשוט על ארון הבגדים של הבנות וללבוש את בגדיהן המהודרים. אלן מספרת שאלן נהג לפשוט על ארון הבגדים שלה ולמדוד את שלל נעלי העקב, החזיות ושמלות הערב שהיו שם. השם ירחם!

וואלה! סלבס לא מבינה מה הבעיה, כל האקסים שלה חלקו איתה מגירת לנז'ורי וארון סטילטו.

גם ממשלת ארצות הברית נגד משפחת קרדשיאן

משפחת קרדשיאן נכנסת לעסקי הלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully