וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלת ארה"ב נגד משפחת קרדשיאן

שירות וואלה! סלבס | צילום: אנני ליבוביץ'

26.12.2011 / 0:00

העסק המשפחתי של הקרדשיאנ'ס נמצא תחת חקירה של ארגונים לזכויות אדם, הטוענים כי המשפחה מייצרת בגדים, תיקים ונעליים למכירה במפעלים בעלי תנאי עבדות בסין. וואלה! סלבס אנטי קים

הצרות של משפחת קרדישאן ממשיכות: אחרי הביקורת הציבורית על החתונה וגירושי הבזק של קים מקריס האמפריס, עכשיו גם העסק המשפחתי שלהם בצרות. צהובון ה"סטאר" האמריקאי מדווח כי רשת חנויות הבגדים של המשפחה, מייצרת את רוב הסחורה שלה במפעלים בעלי תנאי עבודה נצלניים (כאלה שמשלמים עשרה סנט לשעת עבודה), בסין. קמצנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך אומרים אשפה בסינית? האחיות קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאילו לא דיי בזאת, חברי קונגרס אמריקאים התבטאו בפומבי נגד המשפחה הכי טראשית בטלויזיה, בטענה כי בכדי להרוויח עוד כמה דולרים, הם יורקים בפרצופם של כל האזרחים האמריקאים באשר הם. חברי קונגרס מניו ג'רזי וקליפורניה טענו כי המשפחה גם ככה התברכה במיליוני דולרים, "אז בשביל להרוויח 65 מיליון דולר, במקום 'רק' עשרה, הם מעדיפים לזלזל בכוח העבודה האמריקני וליצר את הסחורה שלהם בחו"ל".
בין המותגים שנמצאים תחת חקירה של אותם ארגונים לזכויות אדם: מותג הבגדים של המשפחה "קיי-דאש", מותג הנעליים של קים, "שו-דאזל" והקולקציה הפרטית של אמא קריס, הנמכרת בערוץ הקניות האמריקני.

וואלה! סלבס מאמינה שכל מקום עבודה נטולת ספא, מסג'יסט פרטי ולאנץ' מידיו של חיים כהן, הוא נצלני ויש לפתוח חקירה נגדו.

צרות באצבעות: משפחת קרדשיאן נכנסת לעסקי הלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully