וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת קרדשיאן נכנסת לעסקי הלק

שירות וואלה! סלבס

7.12.2011 / 0:02

קים קרדשיאן והמשפחה הטראשית שלה ירוויחו 600 אלף דולר על מנת לתת את שמותיהן לליין של לקים. וואלה! סלבס אדום מקולף

רגע אחרי שכבשו את לוס אנג'לס, מיאמי וניו יורק עם חנויות הבגדים שלהן, קים קרדשיאן ושאר הבנות במשפחה הכי מעצבנת בארצות הברית, ישלשלו לכיסן לא פחות מ-600 אלף דולר עבור הזכות להשתמש בשמותיהן על סדרת לקים צבעונית.

כך למשל, אם תחפוץ נפשכן להתמרח בצבע אדום לוהט, אז תצטרכו לרכוש לק בשם "חתום בקריס" (משחק מילים ל"חתום בנשיקה") על שם מאמא מפלצת של השבט. אם תרצו להסתובב עם ציפורניים בצבע ורוד חיוור, תיאלצו להתמרח בצבע "קים מאוהבת על כל הראש". אם תרצו להקיא, תזוזו מהמחשב.

מתברר שעם כל הכבוד לקים ותעשיית הכסף הגדול שהיא מגלגלת סביבה על לא לעשות כלום, גם האחיות שלה החליטו שהן זכאיות לפחות לאותה המשכורת. כך שהצ'ק של החבורה יחולק באופן שווה בין ששת הבנות: קים, קלואי, קורטני, קיילי קנדל ומאמא קריס. כל אחת תשלשל לכיסה לא פחות ממאה אלף דולר.

קים קרדשיאן. AP
רואים כפול. קים והבובה שלה ב"ורוד מוות לקרניות"/AP

אם אתם חייבים לדעת, אז הכסף לא יגיע ישירות לבנות, אלא יעבור דרך החשבון של החברות שהן פתחו תחת שמות יצירתיים לא פחות מאלה של הלקים: כך למשל, הצ'ק של קים יופקד לפקודת "תעשיות קים הנסיכה", הצ'ק של קורטני יופקד לחשבון תעשיות "למות על קורטני" וקלואי לא סיבכה את העניינים וביקשה שהכסף שלה יופקד לחברת "הכסף של קלואי". אם זה לא טראש, אז מה כן?

וואלה! סלבס מבקשת שיפקידו לה את המשכורת לחשבון של תאגיד "וואלה! סלבס רזה כמו טוויגי וחיה באילוז' קומפיוז' תעשיות".

קים קרדשיאן טוענת שהאקס שלה בכלל גיי!

גם דניאל קרייג חושב שהקרדשיאנ'ס אידיוטיות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully